Alinoe Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 Du får se om du finner noen andre avatarer som fortjener en nominasjon en av de nærmeste dagene da Hint Hint! Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Jeg nominerer Darkbuster sin avatar, fordi den er litt søt. EDIT: Darkbuster med stor D... -_- Endret 5. desember 2008 av Vorpal Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Nominasjon? Jeg? OOh.... Nominerer Stonemeister. https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=99668 Morsom, og passende. Endret 6. desember 2008 av Fluesoppen Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2008 La til de 4 nyeste nomineringene nå! Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 6. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg føler det var mye færre deltakere i år enn i fjor. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2008 Vel, hittil ser det dårligere ut. Men skal se om det ikke blir løst på et vis. Vil gjerne at vi skal få inn så mange nominasjoner som mulig Selv sparer jeg min nominasjon til det nærmer seg slutten. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2008 Tar man en kikk på antall er ikke årets nominering så langt unna hverken 2007 eller 2006. Man må huske på at det fortsatt er fem dager igjen til nominasjonsrunden er over. Rundt 50 avatarer var malen både i fjor og året før og for i år er det allerede blitt nominert rundt 30 avatarer. Kvaliteten er en helt annen side, og jeg tror at mangelen på engasjement fra litt mer prominente brukere og moderatorer har ført til den noe labre porteføljen. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 6. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2008 Synes det er litt liten interesse ja. Har ikke vært med noe særlig tidligere år så har ikke så mye å sammenligne med, men kunne vært mer liv her. Må jo være alt for mange som ikke vet at det finnes noen konkurranse heller ... Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Nominerer Mark00z Søt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Jeg vil gjerne få nominere Nyhus (: Endret 7. desember 2008 av basskuk Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Veldig mange bra avatarer! Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 eg nominerer Odd ball. den var faktisk veldig kul. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Den er allerede nominert så finn en annen du liker Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 da utnevner eg basskuk sin. den var litt kul. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Jeg nominerer Snorre sin! Edit: Ah, allerede nominert! Da får jeg nominere n00b1 sin! Endret 7. desember 2008 av Jooakim Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 nominerer Natrium Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Nominerer kanin33 sin. Den er søt =D Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Her vil jeg gjerne få nominere Eplefe sin juleavatar. Den er det jeg leter etter i en juleavatar, nemlig en avatar jeg kjenner fra før, bare med en "jule-tilsetning", og fortjener dermed en nominasjon. Om det vil vise seg å være den beste juleavataren får jeg finne ut etter hvert som jeg har sett flere, men den har i alle fall de momenter jeg ser etter i en juleavatar. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Takk, Herr Brun. Og takk til Milanjo som lagde den. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg vil nominere Natrium sin avatar, da jeg syns den var dritkul =) https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=173101 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg