gard. Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg nominerer Dernel, siden jeg elsker katter og nisseluen satt som et skudd. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg nominerer Ferchie fordi jeg liker avataren siden luen er photoshoppet godt på og det er et bra selvbilde. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Siden jeg har fått en ny avatar, vil nominasjonen jeg har fått frafalle. Bruktbilen får tilbake sin nominasjon og kan velge om han vil nominere min nye avatar eller en annen. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg nominerer Mevon Ah, tusen takk Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Oh mi gad, nominerer TSP, igjen! Selv om jeg likte den første bedre siden det ikke var så mye på bildet, men denne var bra også. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Nå er nomineringslisten i førstepost oppdatert igjen. Om jeg har gjort alt korrekt og alle er kommet med - så betyr det at vi har nådd 25 nominasjoner! Endret 3. desember 2008 av TSP Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvordan skal de med juleavatar men som ikke har særlig mye popularitet bli utnevnt når de ikke kan nominere seg selv? Er jo avataren og ikke x antall poster/popularitet som skal avgjøre om du blir nominert? Vanskelig å få puttet de rette ordene på spørsmålet. Håper dete forstår Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Masse fine Jule avatarer vet ikek hvilken jeg skal velge... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Endelig kommer kom jeg med på listen i år Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Hvordan skal de med juleavatar men som ikke har særlig mye popularitet bli utnevnt når de ikke kan nominere seg selv? Er jo avataren og ikke x antall poster/popularitet som skal avgjøre om du blir nominert? Vanskelig å få puttet de rette ordene på spørsmålet. Håper dete forstår Om du leser førstepost så ser du at jeg er veldig opptatt av dette selv. Det at man skal nominere selve avataren - ikke brukeren - er hele ideen, det ser du og i reglementet! Jeg tror uantsett ikke at det ville hjulpet de mindre aktive brukerene om man fikk lov til å nominere seg selv. Endret 3. desember 2008 av TSP Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Endelig kommer kom jeg med på listen i år ZOMG, Lucky you! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kan man nominere fler? For Narrie's avatar var konge Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nominerer den for deg, er veldig enig! Som sagt, nominerer Narrie, juleavatar på sitt beste. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Pfft, ikke hør på Snorre Darkbust. Men det må gå noen måneder først, slik at det ikke virker suspekt. Men dette forblir mellom meg og deg Supermann og dama han flyr rundt med i avataren takker deg. Dotten! Vi tar resten på PM's. Dette blir litt for avslørende. Altså, ikke at noe kommer til å skje altså. Herregud lizzm. EDIT: Typz. Og gratulerer til alle som er nominert. Endret 3. desember 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg ønsker å nominere b-real, selvsagt. Litt synd at han har gått bort fra sin gamle og svært så populære avatar, men det til tross mener jeg at han skal ha kudos for å kringkaste sitt eget fjes med en såpass latterlig nissebekledning. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 ville nominere rabbid, men det var gjort gitt Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Du får se om du finner noen andre avatarer som fortjener en nominasjon en av de nærmeste dagene da Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvordan skal de med juleavatar men som ikke har særlig mye popularitet bli utnevnt når de ikke kan nominere seg selv? Er jo avataren og ikke x antall poster/popularitet som skal avgjøre om du blir nominert? Vanskelig å få puttet de rette ordene på spørsmålet. Håper dete forstår Du får satse på å bli populær de nærmeste dagene. 'Free hats' er alltids en vinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg