Snorre Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Har enda ikke sett noen jeg virkelig har lyst til å nominere. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg nominerer Fluesoppen! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Uff, sitter her og vipper mellom det aa bytte avatar for aa öke sjansene for aa bli nominert og det aa beholde den for gamle dagers skyld. Uff, vanskelig aa velge. Noen innspill? Endret 1. desember 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
axeman Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Nominerer Deila for hans godt påfunnede Bob Marley med nisselue Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg vil nominere stiff-leet Lenke til kommentar
................... Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg nominerer Rabbid! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Da er avataren min oppdatert, håper den nye får frem litt julestemning ^^, Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg husker jeg var nominert i fjor, av selveste Snorre! Har vært særdeles lite aktiv på forumet denne høsten og så nettop denne tråden. Lykke till uansett, deltakere! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Vell, da fratar jeg nominasjonen min og vedlegger en liten nominasjon til Dotten i stedet. Blir jeg moderator nå? Nei. Dotten har for stor integritet til slikt. Han er tross alt supermann! Pfft, ikke hør på Snorre Darkbust. Men det må gå noen måneder først, slik at det ikke virker suspekt. Men dette forblir mellom meg og deg Supermann og dama han flyr rundt med i avataren takker deg. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Slik. Da er nomineringslisten igjen oppdatert. I tillegg har jeg lagt inn slik at man kan se hvem som nominerte hver enkelt avatar først - med lenke til posten nominasjonen ble gitt i. Dette for å gjøre det enklere for meg bl.a å holde oversikten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg nominerer Datasmurf for avataren din er tøff både med og uten nisselue What he said Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg vil nominere Wiciwato Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg nominerer Sameboe! Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg nominerer Datasmurf for avataren din er tøff både med og uten nisselue What he said Men hva med meg da Anfall? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg nominerer binko! Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg nominerer -B. Den var kul Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg nominerer Ballus. I liek it. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 jeg nominerer nisse-Gordon Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg nominerer Mevon Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg nominerer Mr. Anki, den er så glad og morsom og gjør meg munter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg