Mountain Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Ja, sånn var det ifjor også. Men så kom du å satte fart på det om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Kan ikke folk begrunne nominasjonene sine litt? Er jo litt kjedelig om folk bare sier, "Jeg nominerer *brukernavn*" Hmmm, ja, det er sant. Nå har jeg redigert inn en begrunning i min nominering Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Det vanligste begrunnelsen er vel "fordi den er fet/fordi den er kul" Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Kan vi ikke bare sette hælene i gulvet og kreve en begrunnelse på en kvart til en halv A4-side da? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Kan vi ikke bare sette hælene i gulvet og kreve en begrunnelse på en kvart til en halv A4-side da? Hehe, trenger ikke å overdrive. Jeg er forsåvidt ikke blind heller. Ser hva slags vurderinger det går i, i "Få avataren din vurdert v2". Er som regel kun noen få ord listet bak + eller -. Men det burde da gå ann å forvente hvertfall en setning eller tre med begrunnelse? Kanskje si hvorfor avataren man nominerer får en i julestemning? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg vil vel si at det blir viktigere med begrunnelser i neste runde kanskje? Da teller jo stemmene mye mer ... Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Kan være jeg har lest igjennom litt fort, men har MovieHeart blitt nominert? Ihvertfall er du det nå. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Har nok blitt nominert tidligere ja. Men nok en nominasjonen er ikke å forakte det. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Vell, da fratar jeg nominasjonen min og vedlegger en liten nominasjon til Dotten i stedet. Blir jeg moderator nå? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Vell, da fratar jeg nominasjonen min og vedlegger en liten nominasjon til Dotten i stedet. Blir jeg moderator nå? Nei. Dotten har for stor integritet til slikt. Han er tross alt supermann! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Er det jeg som er blind eller har ikke første post en liste over hvem som er nominert? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Den har ikke det, den kommer senere når trådstarter har tid Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Om Newt32 ikke er nominert, vil jeg nominere avataren hans. Den var flott. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Om ingen har gjort det allerede, nominerer jeg Kakesjef. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 lol. Tror Kakesjef og Newt32 er nominert 3-4 ganger nå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 ingen som nominerer meg Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) ingen som nominerer meg Nei, den inneholder jo alvorlige faktafeil. Jesus var ikke nissen (Kan godt hende det der ikke er Jesus og hvis det er tilfellet: Care ) Endret 1. desember 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Nå har det kommet en liste over de som har blitt nominert i bunn av førstepost, av dette kan dere lære at masing hjelper. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg har bare fått en nominasjon *føle seg snytt* Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Movieheart fortjener minst to nominasjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg