Snorre Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 @Bruktbilen: Jeg beunderer stå-på-viljen din Skuffet over at du ikke så datolisten min Snorre! Har nå uantsett lagt inn tiden, hvor det ikke blir tatt inn flere nomineringer, inn i notisen øverst så det er lettere å finne ut Jeg skumleste deler av innlegget. *Komme med usaklige unnskyldninger* Beklager så mye. Vet at dette er et prestisjeprosjekt for din del. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 nominerer Teletubbiekid, fordi den er genialYehey. Snorre; er den avataren du har nå din juleavatar? Hvis den er det, så vil jeg nominere den iaffal. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Det er juleavataren min ja. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg vil bare reklamere for min juleavatar. Den er laget i paint og tok ekstremt lang tid. For hva handler jula om? Det handler om å få harde pakker, som er illustrert i avataren min. God jul! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Det er juleavataren min ja. Aiai, da er du nominert. Få ting som gir meg like god julestemning som et hefte Tommy & Tigern i vinterkulda Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg boikotter juleavatar i år. Jeg mener å huske at kålavataren min ikke akkurat scoret veldig bra i fjor. Tullete konkurranse. Alt var mye bedre før, når jeg vant og sånn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 fredrik da, du kan da ikke boikotte det hele vel! :O Lag deg juleavatar, go go go! Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Stakkars fredrik. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Haha, ja. Poor little guy Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) jeg syns at Snorres avatar gir julestemning nok til nominasjon oops, så nå at den allerede er nominert.. Endret 1. desember 2008 av magnusloe Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Det er jo om å gjøre å motta flest nominasjoner da er det ikke? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg boikotter juleavatar i år. Så sosialistisk av deg. I dare you. Lag en snøhule du titter ut av eller noe slik, og gjerne bli værende der desember ut i din protest Håper folk kjører igang med å farge forumet i jul! Kudos til TSP for finfin tråd. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Var da svært til faa nominasjoner her da. Nominerer Blink-182 for aa faa ting i gang her. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Nominerer WheelMan sin avatar. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg boikotter juleavatar i år. Så sosialistisk av deg. I dare you. Lag en snøhule du titter ut av eller noe slik, og gjerne bli værende der desember ut i din protest Håper folk kjører igang med å farge forumet i jul! Kudos til TSP for finfin tråd. Jeg skulle så gjerne nominert dotten, men fordi han tror at en boikott har noe som helst med sosialisme å gjøre fortjener han ikke det i det hele tatt. Jeg syns Kakesjef fortjener en nom. Den er søt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Bah, politisk motivert nominering er en uting. Trynefaktor fremfor det kunstneriske, hvilken urederlighet! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Det er jo om å gjøre å motta flest nominasjoner da er det ikke? Nei. Man trenger bare en nominasjon for å komme med i juleavatar-konkurransen. Det er først i avstemnings-rundene det gjelder å få flest stemmer. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) ah ok, da så, da er jeg med da takket være Alinoe Endret 1. desember 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Er det noen som har ført opp en liste over de nominerte enda? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Nominerer WheelMan sin avatar. Aww, takk Er det noen som har ført opp en liste over de nominerte enda? Det kommer nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg