Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Hmm.. Vel, det sto mellom de to avaterene. Da tar vi å sletter den, da. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg kan selvfølgelig vurdere å gi alle 1-2 nominasjoner til. Men i så fall må vi nesten holde konkurransen i gang et døgn ekstra. Er det en ide? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Vist det er tid til å holde nominasjonen åpen et døgn til så er vell det en god ide, ja. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) En ekstra promotering på tek.no's hovedside hadde heller ikke skadet. Burde få fart i sakene om det blir en toppsak. Eventuelt legge den i RSS? edit: Takker wheelman! Endret 11. desember 2008 av Habitats Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 hvor har du avataren fra? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Det blir nå bestemt at nomineringsperioden vil holdes i gang 24 timer ekstra. Siste frist er derfor 12. desember klokken 23:30. Hver eneste bruker kan nominere to avatarer hver i denne perioden. Det vil si at de som har nominert fra før; kan nominere to ekstra avatarer, totalt tre avatarer. De som ikke har nominert kan heller ikke nominere mer enn to avatarer, dette er fordi de som ikke har nominert fra før, ikke ville hatt muligheten til å nominere om nomineringsperioden ikke ble utsatt. IKKE nominer flere avatarer bare fordi dere har muligheten, jeg vil at det skal være like fortjente nominasjoner som om dere skulle nominert en enkelt avatar. I tillegg blir det startet en avstemming hvor dere kan stemme på hvordan dere mener avviklingen av kvalifiseringen skal være. Førstepost vil bli oppdatert med den nye informasjonen så snart som mulig. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Herlig! Jeg nominerer JFM. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Avstemming er lagt til. Fordelen med flere tråder for flere puljer vil være at avstemmingen ikke tar så stor plass i hver enkelt tråd. Ulempen er at diskusjonen blir spredt ut over flere tråder. Endret 11. desember 2008 av TSP Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Er ikke det bare å ha låste tråder for stemming (eller kan en ikke låse tråder for innlegg, men la de være åpne for stemmer?), men ha en diskusjonstråd? Eventuelt får en ha en diskusjonstråd hvor det står i trådtittelen at en skal stemme i de andre, og i trådtittelen til stemmetrådene skriver en det motsatte. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Man kan ikke ha aktive avstemminger i låste tråder. En diskusjonstråd og flere avstemmingstråder kan være en mulighet. Fordelen med en enkelt avstemmingstråd er at man da er garantert like mange stemmer i hver enkelt pulje, det er man ikke ellers. En diskusjonstråd og en avstemmingstråd kan faktisk være en mulighet tror jeg. Hvor diskusjonstråden henviser til avstemmingstråden og omvendt. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg stemmer for 1 tråd for avstemninger og 1 for diskusjoner. Da blir det litt lettere å holde styr på ting også. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg nominerer :--{D for sin "God jul"-avatar Sweet! Fun fact: Jeg er en av fire nominerte som ikke har nisselue i avataren. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 I has juleavatar. Og jeg nominerer fargoth om han ikke er nomiert. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Alle de flotte er allerede nominert, men om de ikke er nominert går mine to stemmer til 'Wiciwato' og 'D'Amico'. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Aww. Må pakke den opp, nesten som en julegave. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Om dere ønsker tråden opp på Tek igjen, kan dere sende en mail til [email protected] med tips Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Det ble som sagt gjort forrige uke - og det ble laget en snarvei. Jeg vil ikke begynne å bli for kravstor heller. Har tenkt å be om fronting av semifinale og finale når den tid kommer . Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Vel, Håvard sa det var greit - alt du trenger å gjøre er å sende mail Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Greit greit, e-post sendt Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Nimonerer Bebeluv sin. Ser ut som en dansenisse, og det liker vi (jeg)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg