Dzeko Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Hvilket WWII-spill(FPS) synes dere er det beste? Har liksom aldri fått sjansen til å sette meg inn i ett(merkelig nok), og er derfor heller ikke blitt lei av sjangeren(som de fleste av dere har:P) Så hvilket ville dere anbefalt? Lasta ned Cod2 demoen istad, og synes den er ganske bra. Hørt at folk er skuffa over WaW, men det er vel mer eller mindre siden folk er leie av andreverdenskrigsjangeren. Er WaW bedre enn Cod2? Er klar over at det er forskjellige utviklere for begge spillene. Og er det fortsatt online aktivitet på Cod2? Takker for alle svar:) PS. Er verken jente eller 12 år gammel Endret 30. november 2008 av jente_12 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 The Horse and the Fairy III Ohshi...så ikke at du ikke var jente på 12. hmm...cod 2? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg mener CoD 2. Sykt bra, iallfall Normandie delen! Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Liker demoen hvertfal:D Er det folk online da? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er masse folk online ja Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 CoD2, definitivt! Det er spillet jeg har spilt mest multiplayer på, på Xbox Live, good times Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 CoD2. Split screen er skikkelig gøy. Online også. Campaignen er ok. Dessverre ingen co-op. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 CoD2 er skikkelig bra! Må si jeg likte CoDWaW ordentlig godt også, den viser noen av de områdene i andre verdenskrig som ikke har blitt gjenskapt så ofte før. Tror du vil være fornøyd med en av de! :-) Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 har spillt cod4 i ett år nå og er virkelig klar for WW2 igjen. har fått lønning i dag og i mårra blir det COD WAW. så cod2 er bra ja. får vel laste demo og teste i mårra. det jeg virkelig kunne tenkt meg er noe nytt med Wolfenstein. helst Enemy Territory (ET), som er noe av det herligste online spillet jeg har gamet. ble 4 år med kun ET spilling (PC). tenker da på første ET som kom i mai 2003. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 CoD 2 Men multiplayeren til COD:WaW er nok bedre. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Bumper denne Noen som har erfaringer om Brothers in Arms - Hells Highway? Sett litt på det, og det ser ganske tøft ut. Får et intrykk av at det er lagt vekt på story og at det er litt cinematisk av seg, noe jeg liker godt i et spill. Men er det sånn at man må ha spilt de tidligere spillene i serien, for å skjønne storyen? Endret 3. februar 2009 av jente_12 Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Synes Brothers in Arms var dårlig. Ikke verdt 600kr ihvertfall. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ligger det ikke en demo til Brothers in Arms ute da? Du kan vel prøve den. Fullførte spillet på PS3 selv, definitivt ikke verdt fullpris. Ganske middelmådige greier. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg likte demoen. Fant det nemmelig for 160 kr inkl frakt, fra play-asia:D Lenke til kommentar
Freddemor Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Hvordan stiller du deg til grafikk og lyd? Hvis ikke det betyr mye så bør du teste Medal Of Honour: Allied Assault. Det er et av de bedre spør du meg. Liker du strategi er Company of heroes konge. Begge disse spillene får du kasta etter deg, eller MOHAA er litt mer sjeldent, men du finner det LETT under 100lappen, forsåvidt det andre og (ble bare litt gal av cod hysteriet... Bra spill absolutt! Hvertfall 1'ern Hva er det med meg og gamle spill...? Ville bare anbefale noe helt annet også ) Endret 3. februar 2009 av Freddemor Lenke til kommentar
DjDawg Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg synes Waw var mye bedre enn alle de andre CoD spillene.. Har bare prøvd 3 og waw online. Men jeg spiller egentlig kun waw for tiden.. SYnes det er bra ialefall ^^ Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 CoD2 Men multiplayeren til COD:WaW er nok bedre. Hah, good one. Tenk å faktisk mene det a... Lenke til kommentar
Nixort Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det er CoD 2 som er best synes jeg, ikke det at CoD:WaW var dårlig akkurat, jeg er veldig fornøyd med det og! Jeg synes kanskje at multiplayer systemet til CoD:WaW er litt bedre enn CoD 2 sitt. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Topp 3 må i hvert fall være CoD2, BF1942 og Return to Castle Wolfenstein (eller i det minste Wolfenstein Enemy Territory). Edit: Haha faen på 360, ja... Da er det nok CoD2. ikke det at CoD:WaW var dårlig akkurat Hvis man liker usylinge-korridorer-simulasjon så er det et bra spill. Ellers, nei. Endret 6. februar 2009 av Khogn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå