ChrT Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Når? - Kommer DVD-brennerne til bærbare maskiner? Mener å ha sett/hørt rykter om at Dell skulle komme med DVD-brenner i mai? - Hva med de andre aktørene? - Hva tror dere prisen vil bli sammenlignet med DVD-combo CD-RW? Jeg har en bærbar PIII 600 som enda virker, men har lyst å kaste min stasjonære og bare ha bærbar. Vet ikke om jeg klarer å vente på DVD-brenneren.... ChrT Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Når?- Kommer DVD-brennerne til bærbare maskiner? Mener å ha sett/hørt rykter om at Dell skulle komme med DVD-brenner i mai? - Hva med de andre aktørene? Apple har hatt DVD-brenner i Powerbook i et par måneder allerede. http://www.apple.com/powerbook/superdrive.html Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hva med en Toshiba Tecra S1? * Pentium -M 1.6Ghz. * 1GB DDR Ram. * 60GB Harddisk (5400 rpm). * DVD-R/RW og DVD-RAM. * ATI Mobile Radeon 9000. * 15" UXGA skjerm (1600x1200). * WLAN m.m. $3,647.00 Ikke billig, men veldig bra specs.. Lenke til kommentar
ChrT Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Hva med en Toshiba Tecra S1? * Pentium -M 1.6Ghz. * 1GB DDR Ram. * 60GB Harddisk (5400 rpm). * DVD-R/RW og DVD-RAM. * ATI Mobile Radeon 9000. * 15" UXGA skjerm (1600x1200). * WLAN m.m. $3,647.00 Ikke billig, men veldig bra specs.. Akkurat hva jeg trenger!! :x :x Sa bankkontoen min.... Ingen som vet noe om Norske leverandører med DVD-brenner i sikte? - Ikke Apple (sorry - not for me)!!... Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Akkurat hva jeg trenger!! :x :x Sa bankkontoen min.... He he, samme problem her! Kan nok ikke være lenge for de andre kommer etter. F.eks. Dell eller Zepto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå