.Andre Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg er student og vurderer å ta meg helgejobb som taxi sjåfør i Bergen. Har hørt mye dritt om hvordan det er å kjøre. Mye bråk med pasajerer, folk som spyr i bilen osv. Hvordan er det egentlig å kjøre taxi i Bergen? Hvilke selskap er best å jobbe for? Er det bra betalt? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Om du ønsker en slik jobb, så må du elske å kjøre bil, takle godt stress, alltid være høflig og ha en serviceinstinkt. Hold deg unna f.eks Norgestaxi og slikt. Hold deg ta ihvertfall kun til lokalt selskap, og få en arbeidskontroakt. Men du blir nok ikke rik av å bli taxisjåfør. Jeg vet heller ikke om muligheten er så enkel ved kun kvedsjobbing. Men andre her vet sikkert mer om det enn meg. Jeg har tatt taxi, men aldri kjørt taxi Lenke til kommentar
.Andre Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Er det noen som har kjørt taxi i Bergen som kan svare skikkelig på hvordan det er å kjøre i helgene? Tenker på natt hovedsakelig. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er det noen som har kjørt taxi i Bergen som kan svare skikkelig på hvordan det er å kjøre i helgene? Tenker på natt hovedsakelig. Det er nok der som alle andre plasser når det gjelder og kjøre taxi, folk som spyr i bilen, kommer inn med kebab som renner mellom stoler og seter (vask), bråk,ran,være psykolog,og så du må definitivt talke stress og kunne forholde deg rolig under press,være veldig glad i og kjøre bil og være tålmodigheten sjøl for du blir sittende leeenge og bare vente og gå gjennom lesestoff uten at ei krone kommer inn. timelønna er ikke den beste men det blir likevel penger igjen etter ei helg. hilsen taxisjåfør nordpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå