Gå til innhold

Hvordan legge til program+bruke bluetooth på iPhone+et par ekstra spørsmål!

Mr2992

Anbefalte innlegg

Har en god del ting jeg lurer på nå, kjøpte meg iPhone igår kveld fra Telebutikken.

Har nå med abon. og binding på 1 år.

Har fått puttet inn sanger (ipoden), men jeg har et par kompiser som har en tidligere model av iPhone som er "hacket", å de har et par kule spill der.

1. Jeg lurte da på, hvordan kan jeg legge til spill/hvor finner jeg spillene. siden på Apple App (inni iphone), så er det en liten mengde spill/programmer + koster penger, å det som ikke koster, krever en eller annen brukerinfo jeg ikke vet om.

2. Er det noen mulighet for å legge til et video program på iphonen min?

3. Hvordan virker bluetooth på iPhone.

4. Hvordan kan jeg få til sånn 3g samtale mellom meg og en annen kamerat.

Lovlig kjøpt iPhone v. 2.2. 16gb Black.

Takk for hjelpen på forhånd =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1: Du må ha en konto hos iTunes musicstore som er gratis, men du må registrere deg med visakort. Dette gjøres via iTunes

2: Hva slags videoprogram? For å filme? Mener å huske det skal finnes ett i appstore, men husker ikke hva det evt. heter.

3: Bluetoothen på iPhonen er en vits. Fungerer bare til headset/handsfree.

4: 3g-samtale = videosamtale? Da kjøper du en annen telefon. Det går ikke på iPhone.

Lenke til kommentar
1: Du må ha en konto hos iTunes musicstore som er gratis, men du må registrere deg med visakort. Dette gjøres via iTunes

2: Hva slags videoprogram? For å filme? Mener å huske det skal finnes ett i appstore, men husker ikke hva det evt. heter.

3: Bluetoothen på iPhonen er en vits. Fungerer bare til headset/handsfree.

4: 3g-samtale = videosamtale? Da kjøper du en annen telefon. Det går ikke på iPhone.

1. Så det er ingen annen måte? Husker jeg hørte noe om å laste ned fra iTunes men er ikke helt sikker.

2. Yapp det er sikkert inni der ja.

3. Haha at det er mulig fra appel sin side :p

4. Haha igjen

har hatt den i 1 dag :p misfornøyd allerede :p men tusen takk for kjemperaske svar!

Lenke til kommentar
1: Ja, kan gjøre det via iTunes også, men trenger uansett en konto fra iTunes.

3: Ja, vet. Men brukte det sjelden uansett.

4: Brukte jeg aldri den tiden jeg hadde Nokia o.l.

ah daså, er litt skeptisk med å legge ut visa o.l. selvom det er Apple så ville finne en annen metode, men ser ut som om de vinner =P

Ikke at jeg selv hadde brukt bluetooth så mye selv, men når det først er der, vil jeg helst at det skal virke, og 3g (videosamtale), hadde jeg nok aldri brukt, kanskje en gang i blant med en jeg ikke har sett på lenge. Føler seg litt lurt bare :p når det stod i butikken at det er 3g + bluetooth, så finner jeg ut av at hehe ingen av delen virkelig virker -.-

men tusen takk for all hjelpen! prøvde å google meg fram men fant ikke noe, så tenkte jeg å lese igjennom dette forumet, men det hadde ikke lite innlegg.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Bluetooth delen var litt dumt ja, men ingenting jeg sitter å ergrer meg over liksom. Er det mulighet for å føre over spill til en annen telefon eller en annen iphone slik at vi kan spille over nettet? (sorry om jeg overtar tråden din)

Iallfall. På spørsmålet om videoprogrammet du trengte: Skal du se film eller filme? For hvis du skal feks føre over video fra pcen må du konvertere videofilene til et format iphonen støtter, som feks .mp4 :)

Om du ikke er fornøyd prøv å last ned litt apps fra appStore! Finner mye lekkerbisker der :D

Good luck!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...