Gå til innhold

GTA IV med SecuROM

Anbefalte innlegg

Fy faen. Angrer så inne i helvete på at jeg kjøpte dette spillet. Bare rot med installering, og den jævla Social Club / Windows Live pisset funker jo faen ikke. Får ikke spilt det jævla satans spillet og kan jo heller ikke bytte det fordi jeg kjøpte det hos Steam. De spilla jeg har kjøpt i mitt liv har det bare vært tull med. Cracka pirat spill er det aldri noe problemer med. Da har jo tross alt hackere "fikset" spillet sånn at det kan brukes av vanlige folk. Takk gud for Farilight, Reload, 1911 osv. JEG OPPFORDRER HERVED ALLE TIL Å PIRATKOPIERE SPILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvis Rockstar skal være så dumme og si at dette spillet kan kjøre på 2 år gamle maskiner med god framrate, men som etterpå viser seg og være en stor feit løgn.

Selfølgelig blir folk skeptisk til hva man kjøper i ettertid. De kom jo for faen ikke med en demo en gang. Dette er en svindel rett og slett... The cake is a big fat lie i tell you!

Dere som har problemer med MP, prøv dette:

Logout of Social Club

Start game

Alt tab

Login into Social Club

Open phone > multiplayer and play

Endret av Jackvo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fy faen. Angrer så inne i helvete på at jeg kjøpte dette spillet. Bare rot med installering, og den jævla Social Club / Windows Live pisset funker jo faen ikke. Får ikke spilt det jævla satans spillet og kan jo heller ikke bytte det fordi jeg kjøpte det hos Steam. De spilla jeg har kjøpt i mitt liv har det bare vært tull med. Cracka pirat spill er det aldri noe problemer med. Da har jo tross alt hackere "fikset" spillet sånn at det kan brukes av vanlige folk. Takk gud for Farilight, Reload, 1911 osv. JEG OPPFORDRER HERVED ALLE TIL Å PIRATKOPIERE SPILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Korttenkt: Check.

Fremtidsplanegging: Fail.

Lenke til kommentar
Avean ser utrolig nok ikke virkeligheten i øynene.. Han ser ikke slikt som EA legger ut demoer av sine spill infisert med samme dritten.. Utrolig at du er så sneversynt Avean.

Ja, pirater har mye av skylda, sånn er det bare. Men å tro at man forandrer noe idag med å pakke inn malware inn i alt av software så er du rett og slett bare DUM!

Hvilken dritt ? Eneste Securom gjør er å utelukke pirater. Jeg vet at spill blir cracket før det blir lansert og det er en trist utvikling. Men ikke kjeft på spillselskapene for å implementere sikkerhetssystem når de sliter med pirater.

Securomen som ligger i GTAIV gjør ingen skade på deg som forbruker.

Hvis du er uenig så kan du komme med bevis for det motsatte, for det har jeg hittil ikke sett og jeg JOBBER med å fikse pcer så utrolig at jeg ikke har fått en eneste hendvendelse på dette enda Spore og Dead Space har solgt i fleng her i Norge. Å da sitte her og hype det opp og skremme potensielle kjøpere fra GTAIV som er et dritbra spill er bak mål.

Avean! Hør her nå.

SECUROM____ER____INGEN____HINDRING____FOR____PIRATENE____LENGER!

DET____RAMMER____BARE____DE____SOM____KJØPER____SPILLET____LOVLIG!

Endret av Leaκim
Lenke til kommentar

Sånt som skjer når man rager istedenfor å tenke :)

Lenke til kommentar

Hehe.

Man kan jo spørre seg om piratene vil kopiere så lenge det finnes kopibeskyttelse, kun fordi de kan?

Da er veien ikke lang til det faktum at piratene er med på å frata utviklerne ofte meget fortjent lønn og videre hindre dem i å utvikle spill til PC.

Way to go, sier bare jeg! Fremtidsrettet tankegang for the win.

Lenke til kommentar
Det du glemmer i denne sammenhengen er at de eneste som klager er de som faktisk har kjøpt og betalt for spillene. De som har piratkopier slipper problemene, er ikke det i det minste litt interessant.

Og en annen ting er at om det fortsetter slik slipper folk problemer i det hele tatt da det vil bli mindre og mindre spill for PC ettersom inntektene stadig daler pga piratkopiering.

Ingen spill, ingen problemer. Det er vel et flott mål å streve mot?

Lenke til kommentar

Sånt som skjer når man rager istedenfor å tenke :)

"Korttenkt: check." helt riktig :)

"Fremtidsplanlegging: hvorfor i huleste skal jeg tenke på fremtiden i ett debattinnlegg jeg skrev i rent raseri og lavt blodsukker?? :p

Har nå fått spist litt og linka Social Club mot Windows Live ID, der jeg igjen måtte lage en GamerTag for så å linke en gang til, for så å få feilmeldingen GTA Fatal Error MMA10. Oppdaterte så Windows Live ID med en GTA fix. Og nå ser det ut til at det faktisk funker. Det første jeg gjorde i spillet var selvfølgelig å gyve løs forsvarsløse fotgjengere, så nå er alt bra igjen :) Ang. topic: er vel ikke SecuROM på spill som er lastet ned via Steam?

Lenke til kommentar

Ah. Her fortsetter diskusjonen. Hehe. Ingen bortsett fra meg gidder å lese vegger med tekst så jeg forventet vel egentlig ikke annet enn at folk vil fortsett å repetere ting jeg allerede har argumentert imot.

Uansett, vil bare si at ingen bør oppfordre til piratkopiering på grunn av SecuRom. Det er bare å bidra til problemet. Begynner å få mindre tro på at kopibeskyttelse faktisk er der for å stoppe pirater og ikke for å stoppe fair sharing, men uansett gir det dem en unnskyldning, og det vil vi ikke gi dem eller hva?

Så enten boikott spillene eller prøv å opplyse andre, IKKE last ned spillet ulovlig.

Og for de som fortsatt sier at det ikke er problemer, hopp ned til punkt 4 i innlegget mitt siden dere tydeligvis ikke gadd å lese hele (ikke at jeg ikke forstår det :p ) .

Dere tror kanskje ikke på meg uansett, men der har dere i hvert fall noen problemer som har oppstått for meg og andre.

Og nok en gang, vi er ikke alle pirater. Hvor mange av dere pro-Securom folk har kjøpt spill bare for å støtte utviklere, og i tillegg kjøpt dem flere ganger i noen tilfeller?

Og hvor ofte kjøper dere filmer for å støtte filmprodusenter?

Jeg har brukt timer på å løpe gjennom byen for å finne en film/spill jeg har lyst på når jeg vet at det er enkelt å laste det ned.

Jeg sier ikke at jeg er perfekt, men er dere virkelig det?

Det er så enkelt for dere å putte oss alle inn i en bås som pirater slik at våre meninger ikke behøver bety noe. Like enkelt er det for oss å putte dere inn i en bås som forkjempere for storebror staten hvor du blir overvåket og må ringe for å be om lov til å gå på toalettet.

Jeg har selv lett for å putte folk i bås, noe jeg kanskje gjorde i mitt forhastede forrige innlegg, men kanskje vi alle skal se på hva folk skriver i slike diskusjoner fra nå av?

Noen er dumme og vil bidra til problemet med å kopiere, noen hadde ikke hatt noe imot en rektaleksaminasjon hver gang de skal starte opp et spill, men dette gjelder ikke alle i begge gruppene.

Les det jeg skriver, så skal jeg lese det dere skriver.

Endret av Nether
Lenke til kommentar

Kopibeskyttelsen på GTA IV ser ut til å funke bedre enn de fleste andre - har såvidt jeg har sett ikke kommet en crack enda. Med tanke på at spillet har ligget ute på nettet i flere dager, er det ikke verst at det fortsatt ikke kan spilles uten å ha kjøpt det.

Lenke til kommentar
GTA iv er failure uansett konsoll/pc da...san andreas er bedre på ALLE måter...

Tror nok det er mange som er uenig med deg der, ja.

Jeg likte ikke San Andreas pga "gangster"-settingen, og det var rotete historie.

Litt slapp soundtrack også. Jeg synes Grand Theft Auto 3 var bedre enn San Andreas, min mening.

Endret av Hammarhaus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...