Panic Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hei. Mangler en senterhøyttaler til hjemmkinoanlegget mitt. Har en Yamaha V663 surroundreciever og et par dynavoice magic høyttalere pluss noen andre små bakhøytallere. Har sett på disse to: Yamaha NS-C444 og Dynavoice C-4 Noen meninger om hva jeg bør velge? Eller eventuelt tips om andre senterhøyttalere som passer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Min RX-V663 drar en Dali concept ct, en høyttaler jeg mener gir god valuta for pengene. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Patos basic c210 har selv patos basic 110 mark 2 og må si jeg er fornøyd med de, og har hørt basic 310 mark 1 og 410 mark 2 og alle er veldig gode så er sikker på at centerhøytalerne ikke er noe å klage på. Lenke til kommentar
OldJuiceBox Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Uansett hvlken du velger så legg litt penger i senterhøyttaleren. Der er her alle stemmene ligger, og det er ikke mye morsomt å se på film hvis du ikke hører det som blir sagt. Dali concept ct er en god senterhøyttaler, den er å anbefale. Velger du å legge enda litt mer i den er Dali Ikon 1 eller evt. Dali Ikon 2 å anbefale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå