theotheman Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 har noen tips til øvelser man kan gjøre for å slå hardere og raskere? takker for alle svar Lenke til kommentar
War Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ikke noe info? Boksing? eller bare pøbel. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hovedmuskelgrupper til slag er triceps, lats (rygg), bryst og noe skulder. Tren de muskelgruppene eksplosivt så vil du automatisk få en mye raskere slagarm og mye mer kraft. Men dette er ingenting hvis du ikke har teknikken inne. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 1. Bruk hofta og sørg for å ha føttene ordentlig plantet på bakken. 2. Slå med "slapp" hånd og knytt neven alt du klarer rett før du treffer målet. Lenke til kommentar
theotheman Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 1. Bruk hofta og sørg for å ha føttene ordentlig plantet på bakken. 2. Slå med "slapp" hånd og knytt neven alt du klarer rett før du treffer målet. har gått litt på boksing men takk Lenke til kommentar
Minus Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 1. Bruk hofta og sørg for å ha føttene ordentlig plantet på bakken. 2. Slå med "slapp" hånd og knytt neven alt du klarer rett før du treffer målet. Riktig, prøv også å svinge overkroppen - hvis du slår med høyre, vri venstre skulder bakover. Lenke til kommentar
Benny123 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 har noen tips til øvelser man kan gjøre for å slå hardere og raskere? takker for alle svar Bare gå på en Kickboxing trening, det gjorde jeg, da lærer du(gratis time første gang) Lenke til kommentar
rolax Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Slikt er vanskelig over internett. Jeg har vært instruktør i taekwon-do en liten periode (jeg hadde ikke tålmodighet..), og riktig slagteknikk tar tid å lære MED instruktør. Anbefaler at du melder deg inn i en klubb Tommelen skal OVER de andre fingrene.. så det er sagt. Det er overraskende mange som ikke vet dette og holder rundt tommelen sin. Som andre skriver her, bruk hele kroppen. Treffpunkt er knokene til peke- og langefinger. Fokuser forbi objektet. Prøv å slå slik at du vrir på armen. Pust ut/rop når du utfører. Og til sist.. hold den andre handa oppe forran ansiktet. Mest sansynlig vil du plutselig merke at du har den på skulderhøyde :b Jeg har sikkert glemt noe, men her har du iallefall noen retningslinjer.. Lenke til kommentar
Mogs Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Kjøp eller lag deg en boksesekk og slo på den 30min 5 ganger i uka så blir du en jævel til å slå! pass på at du har riktig teknikk i slagene dine... Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ta to manualer eller noe tungt på 2-5kg og slå på boksesekken, luften eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå