Mountain Skrevet 30. november 2008 Rapporter Del Skrevet 30. november 2008 Jeg skal få meg en ny ytterjakke. At den er vanntett er et must og hette er positivt med ikke et must. Prisen må ikke overstige 2000 kroner. Jeg er litt skeptisk til kjøp fra nettbutikk, siden man ikke kan prøve dem ut før man kjøper, men hvis noen klarer å overbevise meg, skal jeg ikke si noe. Jeg er ikke spesielt glad i å bli gjennomvåt når jeg kjører til skolen så en vanntett eller vann-avstøtende egenskap er noe jeg ikke kan være uten i min situasjon for tiden nå som jeg har Scooter. Jeg er en gutt, 16 år. Forslag anyone? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 30. november 2008 Rapporter Del Skrevet 30. november 2008 Denne kanskje? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 30. november 2008 Rapporter Del Skrevet 30. november 2008 Det var jo en grei jakke da, bergans er jo også kjent for å levere kvalitet, men du betaler jo såklart for det... Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 30. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2008 Den var prikk lik den jeg har nå, hvis vi ser bort ifra de to glidelåsene på brystet. Orange/Brun fargen ble kanskje litt for sterk, og Svart/Grå likte jeg ikke. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 http://www.maximum.no/herre/ytterjakker/pr...d-vanntett/2377 Er dette noe bra? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Stygg.. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Er ganske enig der, ja. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Den var prikk lik den jeg har nå, hvis vi ser bort ifra de to glidelåsene på brystet. Orange/Brun fargen ble kanskje litt for sterk, og Svart/Grå likte jeg ikke. Har den selv jeg og, akkurat den da Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Er du fornøyd? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Ja faktisk ;D Varm og tøff Lenke til kommentar
Kongen av Lassa Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg vil anbefale deg å kjøpe en sikkelig jakke fra Norrøna, Bergans, Helly Hansen eller lignende merker. Disse har erfaring med det norske været og har ofte mye bedre kvalitet enn andre merker. Jeg kjøpte for 3 år siden Norrøna Falketind, en jakke jeg har vært ekstremt fornøyd med. Den holder meg tørr på overkroppen selv i det værste vestlandsregnværet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå