sCuper Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Hei Jeg har ei vennine som nettopp har mistet oldemoren sin, jeg lurte på om noen hadde en sang som konne hjelpe til med å muntre henne opp? Gjerne noe litt rolig. Mvh sCuper Endret 30. november 2008 av sCuper Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hei Jeg har ei vennine som nettopp har mistet oldemoren sin, jeg lurte på om noen hadde en sang som konne hjelpe til med å muntre henne opp? Mvh sCuper Du sier muntre henne opp... Er du da ute etter en låt som får henne til bli litt glad, eller som er sånn passende og hjelper med å sette ord/melodi på følelser. Rock n' roll eller Bjørn Eidsvåg hvis du skjønner??? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Bjørn Eidsvog Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Prøv i musikkforumet. https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=200 Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Den mest opplagte er Eg Ser med Bjørn Eidsvåg. Veldig typisk begravelseslåt, spesielt dersom oldemora har ligget å ventet på dette ei stund. Ellers så har du: Halvdan Sivertsen - Sommerfuggel i Vinterland Halvdan Sivertsen - Savna Dæ Vamp - Kim du nå va Bjørn Eidsvåg - Ein fin liten blome Eric Clapton - Tears in Heaven Dette er sterke låter med sterke tekster. Jeg har ingenting å gå på her, så jeg har valgt smakelige fine låter, men som krever litt av lytteren. Dersom du kjenner noe til oldemora så har du bedre grunnlag til kanskje å finne låter som forteller noe om oldemora. Du får se litt på de... søke de opp dersom du ikke kjenner til de og lese/høre teksten og melodi og gjøre deg opp en mening. Lykke til. Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Takker og bukker Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Joseph Arthur - In th Sun Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Always look on the bright side of life evt. candle in the wind, everybody hurst, halleluja. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tirna-noir Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 når min onkel døde. hadde han en ønske å ha en sang til begravelsen sin viss han døde ungt, Ozzy osbourne - see you on the other side. sterk tekst Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Denne tråden hører vel egentlig best hjemme i Musikk-kategorien. Jeg tror også du (trådstarter) vil få bedre svar der da det henger flere musikkinteresserte der. Jeg flytter tråden for deg, og lar det ligge en link igjen i "Samliv og relasjoner"-kategorien. Musikkkategorien kan du finne ved å gå til: Forum > Kultur > Musikk Snorre Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Always look on the bright side of life evt. candle in the wind, everybody hurst, halleluja. Takk snorre Jeg har allerede vurdert always look on the bright side of life Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tror du ikke "always look on the bright side of life" klovnete, og virke som et forsøk på å være morsom? Bare en tanke... Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tror du ikke "always look on the bright side of life" klovnete, og virke som et forsøk på å være morsom? Bare en tanke... Støtter den.. Kan bli litt feil eller hva? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Kommer helt an på hvem du sender den til, noen ville tatt det som en trøst, eks. meg. Men ikke hun jeg kjenner Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg er såvidt gammel at jeg nok ville oppfattet det som ufint og ufølsomt om noen sendte meg en mp3-fil for å "muntre meg opp". Det jeg imidlertid ville satt pris på var en CD med musikk til trøst og ettertanke. Det ville jo også være mye mer varig og et signal om at du har gjort noe aktivt for vedkommende. Bjørn Eidsvåg er jo foreslått men hvorfor ikke noe klassisk? En av Adagio-CD-ene med Karajan for eksempel? Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Noe av Hans Zimmer Youtube det Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Anathema - One Last Goodbye Anathema - Inner Silence Anathema - Flying Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå