Jo Are Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hei Lurer som sagt på om det finnes en norsk språkpakke til windows xp pro sp3? Takker for svar Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 XP SP3 finnes nå ihvertfall på norsk. Vet ikke om det er det du mener med språkpakke? http://www.microsoft.com/downloads/details...08-1e1555d4f3d4 Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Er ikke sikker faktisk. For eksempel der det skal stå "mine bilder" står det "my pictures", det jeg vil ha er en måte og få det på norsk. Ikke bare et eksemplet men hele systemet. Har allerede SP3 instalert så vet ikke om det hjelper. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Da må du kjøpe deg en norsk versjon av XP. Endret 30. november 2008 av kjeklulf Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Ok, da får jeg leve med engelsk da. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå