emilaleksander Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hei, jeg er en som er glad i spill, men altid har spillt på pc. Jeg hadde super nintedo og 64 får mange år siden å de hvar greie å spille på men, dagen spill på konsol untat bil-spill å slikt er vanskelig får meg å spille pga at jeg er vensterhendt. Er det noen som har hadt/har samme problemet med dette? Og er det noe man kan venne seg til...har prøvd noen ganger men blir bare så jeg legger i fra meg. Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hei, jeg er en som er glad i spill, men altid har spillt på pc. Jeg hadde super nintedo og 64 får mange år siden å de hvar greie å spille på men, dagen spill på konsol untat bil-spill å slikt er vanskelig får meg å spille pga at jeg er vensterhendt. Er det noen som har hadt/har samme problemet med dette? Og er det noe man kan venne seg til...har prøvd noen ganger men blir bare så jeg legger i fra meg. For PS2 får du kontrollere for venstrehendte. For PS3 så ligger det moddebeskrivelse på nettet, men de krever en god del teknisk kunnskap (lodding og herjing med printkortene). Vil tro at siden PS2 kom med venstrehendt kontroller så vil det dukke opp en for PS3 også etter hvert. For Xbox vet jeg ikke Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Mener de fleste spill skal støtte både høyre og venstrehendte på Xbox, vet ihvertfall at Halo gjør det. Er ikke helt sikker, da. Lenke til kommentar
emilaleksander Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 ok, har ikke noe prob med knapper...synes bare analogene er ekle gå/se blir omvendt får meg. Btw vet du pm nen url til moddebeskrivelser? Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 ok, har ikke noe prob med knapper...synes bare analogene er ekle gå/se blir omvendt får meg. Btw vet du pm nen url til moddebeskrivelser? http://forums.xbox-scene.com/lofiversion/i...hp/t636987.html Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er venstrehendt selv og har aldri tenkt paa dette som et problem i det hele tatt. Er garantert kun en tilvenningssak, men jeg har alltid brukt "höyrehendt"-metoder paa all teknologi saa vet ikke helt hvor lang tid dette kan taa aa venne seg til. Lenke til kommentar
Skips Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Helt fantastisk trådtittel! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Du må simpelthen bare tvinge deg til å spille høyrehendt. Kroppen lærer det. Helt fra jeg for mange år siden kjøpte F-16 stikker til PC-en har jeg tvunget meg til høyrehendtspilling. Og nå er det ingen problem. Forstå meg rett. All annet i livet mitt er fortsatt venstrehendt. Skriving, klippe med saks, skrelle poteter osv. Men se på det slik. Når en venstrehendt tar sertifikat på bil, så er det aldri snakk om å kjøre en engelsk bil for å få girstangen på venstre side. Vi bare lærer å kjøre bil slik som bilen er utformet. Jeg spiller guitar hero som en høyrehendt. (No lefty for me). Jeg spiller alle konsollspill uten problemer slik de er satt opp default. Så konklusjonen min er, du kan lære kroppen/hjernen din til å bli en høyrehendt gamer. For å få litt fart på opplæringen anbefaler jeg det å knekke venstrehånden. Få godt med gips på den og se hvordan det går etter noen uker (Den gang jeg fikk gipsen av min venstrehånd foretrakk jeg likevel å bruke høyre til daglige gjøremål som å tørke meg i ræven. Nå, mange år senere tørker jeg med venstrehånd igjen, men gamer som en høyrehendt.) Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det eneste jeg aldri har klart med höyrehaanda er aa spille gitar, men det er vel fordi jeg begynte saapass sent. Lenke til kommentar
Krissman Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg har en lefty kompis som spiller høyrehendt gitar og han er faen så god. Gaming har han alltid klart bra også. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nå har alle skytespill med respekt for seg selv på 360 muligheten til å endre instillingene til lefty. Dermed blir stikkene riktig i forhold til hvordan trådstarter ønsker dette. Lenke til kommentar
emilaleksander Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 hehe, tusen takk får hjelpen alle sammen, det hjalp å få høre at det går an å spille konsoll og være venstrehendt. Har sittet å flirt godt av alle de artige og positive svarene! Takk=) Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Selv venstrehendt. Har alltid brukt høyrehånd til spill og PC, men det er jo en tilvenningssak. Bare begynn å bruk høyrearma til noe mer enn å tørke deg i ræva med. Men i Guitar Hero føler jeg at venstrehånd på frets er best, da jeg har mest kontroll over den. Det å strumme går av seg selv. Derfor virker det for meg mer naturlig at høyrehendte spiller "lefty", da bruker man jo høyre arm på frets. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Kan du ikke bare holde kontrollen oppned? [insert paris_hilton.jpg] Lenke til kommentar
Hockax Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det eneste jeg aldri har klart med höyrehaanda er aa spille gitar, men det er vel fordi jeg begynte saapass sent. Sorry, men det åpenbare spørsmålet må bare stilles: kan du å spille med venstre?? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Er venstrehendt selv, men har aldri egentlig hatt et problem med det. Likte Unreal Tournament da jeg kunne ha geværet på den venstre siden av skjermen, så det føltes mer riktig for meg. Liker for øvrig at mange spill som Resident Evil 4 og Fallout 3 har karakteren man spiller på venstre side av skjermen. Første gang jeg prøvde å spille gitar føltes det helt idiotisk å ta grepene med venstrehånda, men det gikk helt fint etter noen minutter. Guitar Hero har jeg ikke engang vurdert å spille på noen annen måte en den vanlige, men du sette gitaren til Lefty om du vil. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Hei Jeg er venstrehendt og har ingen problemer med å spille på konsoll Endret 4. desember 2008 av Bite my shiny metal ass Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Hei Jeg er venstrehendt og har ingen problemer med å spille på konsoll Ikke engang når du skal legge dvd-platen i maskinen? Jeg , som er venstrehendt, hadde både min PS2, PS3 og Xbox360 stående på høykant. Det går IKKE om man er venstrehendt. På PS2 og Xbox 360 legger jeg platen i skuffen, så den faller bare rett ned på gulvet. Har prøvd å gjøre det skikkelig fort mens jeg lukker skuffen, men da kiler skuff og plate seg. På PS3 står det bare "unreadable disc". Når min kammerat som er høyrehendt legger plater i min PS3, så klarer den fint å lese disken. Og når han legger plater i min PS2 og Xbox 360 faller de ikke ned på gulvet. ( ) Endret 4. desember 2008 av trykkertor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå