Lypsyls Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Noen som vet nokka jeg kan gjøre ?? Vær gang jeg putter inn cd'en så kommer det sånn formaterings greie av den Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Noen som vet nokka jeg kan gjøre ?? Vær gang jeg putter inn cd'en så kommer det sånn formaterings greie av den Er det her snakk om en orginal AOE II CD/spill kjøpt i butikk, eller en pirat kopiert en? (Hvis orginal: Er det virkelig en CD plate, og ikke DVD plate? Hvis Pirat kopiert: Har du husket å avsluttet platen, etter at den ble brent?) Videre: Fungerer andre i spilleren din? Å har du testet AOE II Cden i en annen PC? ^^Svar på alt dette, så blir d kansje "litt" mere sansynlig for at du får et relatert svar tilbakke. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Ja dette er en orginal som var i pakka age of empire 2 Gold Edition Har ikke prøvd den i en anna pc men kan prøve med en anna cd og ja alla andre spill har funka Det er en DVD RW plate Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Ja dette er en orginal som var i pakka age of empire 2 Gold Edition Har ikke prøvd den i en anna pc men kan prøve med en anna cd og ja alla andre spill har funka Det er en DVD RW plate Hehe, hvis det er den orginale "age of empire 2 Gold Edition", så er det iallefall ikke en DVD-RW plate. (Er det derimot en Kopi av den orginale "age of empire 2 Gold Edition", på en gjenbrukbar DVD plate, så er det nok en DVD-RW plate, ja.. ) <-- Hvis det site, så var sikker på at du har avsluttet platen riktig.. (For bruk på vanlige DVD spillere..) Ps. Prøve med en anna CD? Anna DVD tenker du sikkert på.. Siden det er vel en DVD plate og DVD spiller vi snakker om her, ja? Videre: Får du i det heile tet opp innholdet, navnet, logoen eller noe annet av DVDen fram? .:CyberMan:. Endret 30. november 2008 av .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Kan jeg ikke barebrenne ny verson av den platen ?? Har noen CD'er ikke Dvd plate Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Kan jeg ikke barebrenne ny verson av den platen ?? Har noen CD'er ikke Dvd plate Hvis du har Orginal CDen, så er det nå bare å bruke den. Ps. HW.no forumet støtter ikke Pirat aktiviteter/spørsmål, så antar at det her er snakk om en backup av din egen orginale Cd.. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Ja det VAR snakk om baackup til jeg fant ut at ikke Roxie vil brenne cden Ka nu ? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hva med å bruke originalen? Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg bruker jo orginal cd, men den vil jo bare formatere hele greia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå