Gå til innhold

Bad sector - er harddisk defekt?

_hauken_

Anbefalte innlegg

Eg har ein berbar PC (Lenovo N200) med Windows Vista som ikkje startar opp skikkeleg. Ved lasting av Windows stoppar dette opp før velkomstbiletet med svart skjerm med musepeikar. Dette skjer uansett kva val ein gjer i oppstarten.

Ved hjelp av Ultimate Bood CD har eg kontrollert harddisken for feil, og denne finn ein bad sector. Tyder dette at harddisken fysisk sett er defekt?

Eg får heller ikkje tilgang til recovery-programmet - dette kan vere sjølvforskyldt sidan eg har vore inne med ulike partisjoneringsprogram for å prøve å rette feil.

Sidan eg ikkje har recoverydiskar er det ønskjeleg å unngå fullstendig formatering. Den skjulte partisjonen ligg på harddisken og eg får tilgang til denne frå Ubuntu Live-CD.

Kva kan eg gjere for å få maskina opp og gå igjen? Maskina er under garanti - er dette noko som bør løysast ved å bytte harddisk eller sende maskina på service?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Defekt sektor er i grunnen ganske vanlig på disker. Ofte merker man ikke at de er der, disken klarer selv å fjerne den før den blir helt uleselig.

Operativsystemet kan 'fjerne' en defekt ved å bruke chkdsk, da blir den tatt ut av bruk.

Det kan hende at man mister data på en defekt sektor, og da kan en hel fil bli uleselig. Er man uheldig kan hele disken bli uleselig, og da er det ingen annen utvei enn å formatere.

Diagnoseprogrammene på UBCD kan skrive nuller til alle sektorene på disken, og da kan defekter forsvinne. Men da forsvinner naturligvis også alt innholdet. Det gjør det også om du får en ny disk.

Lenke til kommentar
Defekt sektor er i grunnen ganske vanlig på disker. Ofte merker man ikke at de er der, disken klarer selv å fjerne den før den blir helt uleselig.

Operativsystemet kan 'fjerne' en defekt ved å bruke chkdsk, da blir den tatt ut av bruk.

Det kan hende at man mister data på en defekt sektor, og da kan en hel fil bli uleselig. Er man uheldig kan hele disken bli uleselig, og da er det ingen annen utvei enn å formatere.

Diagnoseprogrammene på UBCD kan skrive nuller til alle sektorene på disken, og da kan defekter forsvinne. Men da forsvinner naturligvis også alt innholdet. Det gjør det også om du får en ny disk.

OK. Då er problemet mitt eigentleg å få tilgang til recovery-partisjonen. Kan eg redigere partisjonane slik at denne vert sett til boot-partisjon og starte opp direkte frå den, sidan det openbert er noko gale med bootloaderen (F11 og recovery-knapp fungerer ikkje) ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...