Algathir Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 I P5Q Pro- BIOSen under "Ai Tweaker" fant jeg et par intsillinger jeg var usikker på. Hva er "CPU PPL Voltage"? Jeg lurte også på hva "FSB Termination Voltage" og "north bridge voltage" var. Dersom jeg skal overklokke CPU, er det bare multiplier ("CPU ratio"), "VCORE voltage" og "CPU external Frequency" jeg skal stille på? Hva er forskjell på "FSB" og "CPU external Frequency"? "FSB strap to north bridge" var også noe jeg aldri hadde sett før :S Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1033373&hl= Kan være at du finner noe her. Lenke til kommentar
bjarne963 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 vet ike om du har fått svar på det du lurte på nå men jaja:P kan jo hjelpe deg kansje vis du ike har fått svar:P du kan jo prøve å resette biosen, det måtte eg når eg gjorde samme tabbe. finn jumperen din på hovedkortet. varijerer litt fra hovedkort te hovedkort. så vis du leser i evnt. brugsanvisning så str det kossen du resetter biosen din der;) håper det hjalp:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå