michael691 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) for lang til å skrive i emnetittelen men det jeg lurte på var; På mikropoppkorn posen står det ''Denne side opp'' Hva skjer hvis jeg legger den ned på den andre siden? ## emnetittel endret av ilpostino ## Endret 5. desember 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 for lang til å skrive i emnetittelen men det jeg lurte på var; På mikropoppkorn posen står det ''Denne side opp'' Hva skjer hvis jeg legger den ned på den andre siden? Min første tanke er at fettet vil renne av den varme flaten og ned på papiret og kornene. Og dermed ikke få den oppvarming som nødvendig. Men det er bare teori. Har du prøvd å snu en? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Den vil løfte seg og rulle over så den er nær veggen, og om du har roterende mikrobølgeovn vil posen bli hengende og all maisen vil ikke bli poppet. Tipper jeg Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Her trengs det seriøst forskning. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvis jeg finner en billig mikro neste gang jeg er på elkjip, kan jeg sjekke! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg kan garantere deg at en mikrobølgeovn ikke blir ødelagt av å legge posen feil vei, det skjer sikkert hele tiden Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvis noen skal teste dette, sørg for å filme det! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg kan garantere deg at en mikrobølgeovn ikke blir ødelagt av å legge posen feil vei, det skjer sikkert hele tiden Så du.. prøver? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg prøver neste gang jeg lager popkorn Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Gleder meg! Endret 30. november 2008 av Laland Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 jeg og gleder meg Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 * Mine innlegg * Denne skal jeg følge med på Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Da har jeg gjort det! Ble ingen film pga elendig kvalitet på kamera og det er veldig mørkt inni mikrobølgeovnen. Jeg la posen feil vei og sammenbrettet i mikroen. Først este den ut litt uten å poppe, så este den seg ut såpass at den veltet overende og landet riktig vei. Etterpå gikk det helt vanlig for seg. Ikke mye whoop-de-doo, men now you know Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvis du pakker posen inn i aluminiumsfolie blir popcornet mye raskere ferdig. Vi snakker 20-30 sekunder fra start til ferdigpoppet. Anbefales! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Men summa summarum, ink. tiden du bruker på å pakke den inn, hva er mest effektivt? Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Pakke den inn tar jo bare knappe 5-10 sekunder, så du sparer jo fortsatt et par minutter. Bare prøv selv! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Aluminium (og andre metaller) er ikke det lureste man kan ta i mikrobølgeovnen Lenke til kommentar
frentix Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 jeg tipper at om du pakken den inn slik får du også litt fyrverkeri på kjøpet. (uten at jeg har testet dette) Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Party poopers, jeg ville jo se om noen gikk på.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 da trådstarter ikke har endret topic slik jeg oppfordret han til gjorde jeg denne jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå