Bonaqua123 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hei, har etter mye om og men kommet fram til at jeg skal ha en av disse: HTC touch HD eller iPhone 3g. Men det er noen ting jeg lurer på. Er skjermen til HD mer responsiv enn iphone sin? koster det penger for å få ordentelig gps program på HD? burde jeg gå for HD? (dumt spørmål men:P) Lenke til kommentar
Bonaqua123 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Blir iPhone 3g Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Kondolerer med valget .. Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 hvorfor i hel****** vlger du en middels telefon foran en utrolig bra telefon? Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Begge er gode valg. HD har en storre skjerm , bedre kamera og du kan installer 3 parts programvare etter eget forgodebefinnende. Iphone's UI er raskere og den har en mere responsive skjerm. Lenke til kommentar
Bonaqua123 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg var ute etter den kjappeste og da valgte jeg den kjappeste;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå