Gå til innhold

Hvordan leser jeg PDF på SE C905?

Lock-Aze

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, faktisk ikke, google er nok min fiende på det punktet, jeg finner ørten PDF lesere skrevet i Java for pc og den ene som jeg finner til mobil (mobilPDF) som alle referer til er betalvare, dette hadde i og for seg vært greit, hvis jeg hadde hatt muligheten for å betale for programmet... Men det går jo selvfølgelig ikke... Da nettsiden ( http://www.zesiumshop.net/ ) selvfølgelig er nede og http://www.zesium.com som lager programmet kun referer til den siden, så blir jeg det man kan kalle lettere frustrert

Lenke til kommentar

Avhenger litt av hvilke filer du ønsker og lese og hvordan de kommer til telefonen din, men gmail er kanskje et gratisalternativ som kan benyttes. Gmails javaapplikasjon har støtte for å lese pdf-filer mener jeg å huske.

Altså, hat du pdf-filer på en PC som du ønsker du kan lese fra telefonen, kan du maile dem til deg selv. Mottar du viktige pdf-filer du trenger å lese til en annen e-postkonto, kan man alltids videresende mailen til en gmail-konto. Tungvindt, men kan duge som et alternativ en gang i blant.

Lenke til kommentar

Det er ikke engang ett alternativ. Jeg MÅ kunne lese PDF'er på mobilen.... Alt annet er ikke ett alternativ. Det er det som er hele poenget. Jeg mottar en god del PDF'er på jobb via mail, jeg vil lese disse mens jeg er ute og kunne svare på mail vedr. disse pdf'ene uten å måtte springe til en pc. Kjører exchange, så det er ikke noe problem å få åpnet pdf'ene når jeg kommer på kontoret, men jeg vil ikke vente til jeg er på kontoret. jeg vil åpne de mens jeg er utenfor kontoret, på mobilen min...

Endret av Lock-Aze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...