Puke Nukem Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Okay, da har Atzz uheldigvis begynt og plages med en del bluescreens. Det hele begynte for 3 uker siden, etter bytte a skjermkort. Etter første BSOD så googla jeg opp feilkode, og instalerte ny skjermkort-driver. hjalp ikke. Fikk 2 til samme dag, og så har maskina oppført seg fin, frem til for 10 min siden. Nå lurer jeg på hva som forårsaker dette, for HW, se profil! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 det kan være så lett at maskina ikke får nok strøm... da 3870x2 er veldig sulten på power... Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 joda, men har ikke fått bluescreen annet enn ved desktop-bruk... Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 nei, ikke noe Vista her, XP! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 hmm... oppdatere skjermkortdriver? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Jada, har nyeste fra sapphire, men skal laste ned aller nyeste fra ATI! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hos meg var det hovedkortet som begynte å ta kvelden. Nå vet jeg ikke hvordan man skal sjekke hovedkortet, men fattet misstanke på horrible lave temperaturer på CPU. Skiftet HK og ikke hatt BSOD etterpå... Foreløpig konklusjon hos meg var HK (MSI)... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Om det er tilfeldig kan det være minnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå