superkaisa Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Heei jeg har nettopp kjøpt en bok fra amazon.com jeg bestilte den med standar frakt og lurer på hvor lang tid det tar og få den til Norge! fikk melding i dag at den var send men vet ikke mere. Noen som vet hvor lang tid det tar med en bok til Norge med standar frakt?? Endret 1. desember 2008 av superkaisa Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 INgen som vet noen ting om det?? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 veldig fint om noen svarte!! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Se om du finner delivery estimate på ordren din, der står det når du kan forvente og få pakken. sel står det delivery estimate January 2, 2009 - February 2, 2009 på min ordre som ble bestilt i går. litt merkelig at det skal ta en måned eller 2 da men. håper det ikkje stemmer. Lenke til kommentar
juicetyven Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Se om du finner delivery estimate på ordren din, der står det når du kan forvente og få pakken. sel står det delivery estimate January 2, 2009 - February 2, 2009 på min ordre som ble bestilt i går. litt merkelig at det skal ta en måned eller 2 da men. håper det ikkje stemmer. Kan fort ta så lang tid ja, avhengig om de har varen på lager / frakten du har bestilt. Min "medium"-frakt tok 3-4 uker, Express-frakta tok 5 dager, og den billigste frakta tar vel år og dag skulle en tro. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 varen er på lager, blir sendt i dag eller morgen står det. og tok den billigste frakten Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Varierer fra butikk til butikk (amazon er ikke en butikk, men flere) tar alt mellom 2-3 dager til 2 uker alt etter fraktalternativer. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hvis du ikke absolutt må handle på amazon.com (USA), finner du de fleste av de samme bøkene på amazon.co.uk (England). Frakten er billigere, dessuten tar det vanligvis 3-4 dager til Oslo-området. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå