MotorOLA1234 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hei! Tenkte bare en tanke, er det noe effektivt å poler mobilskjermen, altså utpå dekselet med bilpolish? Kan ikke tenke meg det tar noen skade men, vil det hjelpe tror dere? Lenke til kommentar
MotorOLA1234 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Bump Lenke til kommentar
dc Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 vær forsiktig med bruk av bilpolish. dette er som følge av at slike produkter ofte inneholder ørsmå slipemidler (abrasiver), og i Norge er produktene ofte grusomt dårlig merket med hvorvidt de faktisk inneholder slikt. jeg vil ikke anbefale bilpolish av noen type, selv ikke de ikke-slipende (kjemiske) da de ofte er kraftig rensende, og fordi touchscreens på mobiler gjerne er av en form for plast. polisher beregnet for plast på biler er gjerne beregnet for hard plast, slik som lyktehusene, og vil være skadelig for mykere plast. jeg baserer dette på min erfaring med bilpleie som hobby. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå