Gå til innhold

BK: From the Tee Oppdatert


bambam901

Anbefalte innlegg

[EDIT: BILDE NUMMER 5 ER NYTT ØNSKER KRITIKK PÅ DETTE OGSÅ]

 

Legger ut alle golf bildene jeg ønsker kritikk på her, istedet for å poste mange tråder.

 

Versjon 1 = Farge

Versjon 2 = S/H

Versjon 3 = Sepia

 

Bilde 4 = Oversikt

Bilde 5 = Slag (dette er nytt) Rammen er slik på grunn av at det er et hint til noen på en annen side at det skal ses på hvit bakgrunn. Håper ikke det forstyrrer for mye :)

post-120021-1228073291_thumb.jpg

post-120021-1228073303_thumb.jpg

post-120021-1228073320_thumb.jpg

post-120021-1228077474_thumb.jpg

post-120021-1228258414_thumb.jpg

Endret av bambam901
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes bilde nr. 1 er desidert finest. Liker spesielt bakgrunnen som gir bildet en veldig drømmende stemning. Rent teknisk har jeg ikke tenkt å uttale meg, ettersom jeg er relativt ny med fotoapparat i hånden. Hvor er bildet tatt?

 

Takk for kommentar :)

Bildet er tatt på Onsøy 12 minutter fra Fredrikstad sentrum.

Lenke til kommentar
bilde er bra nok teknisk helt til man kommer opp til fyrens hode, kan se antydninger til litt støy der :)

 

Takk for kommentaren.

Har hatt litt problemer med støy på bildene i dag, litt irritert over det. Har brukt lav ISO på bildet. Noen som vet muligens hva som har skjedd? ISO har vel stått fra 100 - 400 i dag. Dette bildet er vel ISO 100.

Lenke til kommentar
bilde er bra nok teknisk helt til man kommer opp til fyrens hode, kan se antydninger til litt støy der :)

 

Takk for kommentaren.

Har hatt litt problemer med støy på bildene i dag, litt irritert over det. Har brukt lav ISO på bildet. Noen som vet muligens hva som har skjedd? ISO har vel stått fra 100 - 400 i dag. Dette bildet er vel ISO 100.

 

hmm...har du økt mye fill light(er ikke sikker på hva det heter på norsk)

 

Med andre ord,var bilde oprinerlig en del mørkere, slik at man ikke kunne se fyrens ansikt?

Lenke til kommentar

Vil si att det tredje bildet ditt ødelegger hele opplegget.

For det første var fargene helt på kantene av det som er behagelig og se på. Mer om det tekniske skal jeg ikke uttale meg om.

 

Men det jeg gjerne vil gi deg en konstruktiv kritikk på er hvor du har tatt bildet.

Du har en super mulighet til og ta flotte bilder på onsøy golfbane (har jobbet på restauranten der) og jeg ble nesten lei meg over hvor dårlig du klarte og få frem hvor vakkert det er når man ser ut fra terrassen til restauranten/ utenfor pro shoppen. Det du burde få frem er lysheten og naturen i sin helhet på ett slikt sted.

 

Bildet er tatt på Onsøy 12 minutter fra Fredrikstad sentrum.
Lenke til kommentar
Takk for kommentar :)

 

Jo, glemte å svare på spørsmålet til Dan. Jeg har ikke brukt noe fill light, bare stilt eksponeringa (+0,25)

 

Han var ikke helt svart, var ganske så lik som på bildet.

 

ok, da er jeg egentlig litt usikker på årsaken til støyen :hmm:

 

Tviler på at det kommer av pgr av bruk av høy iso verdi, siden resten av bildet er støy fritt!?

 

Var bilde tatt i RAW?

Lenke til kommentar
Takk for kommentar :)

 

Jo, glemte å svare på spørsmålet til Dan. Jeg har ikke brukt noe fill light, bare stilt eksponeringa (+0,25)

 

Han var ikke helt svart, var ganske så lik som på bildet.

 

ok, da er jeg egentlig litt usikker på årsaken til støyen :hmm:

 

Tviler på at det kommer av pgr av bruk av høy iso verdi, siden resten av bildet er støy fritt!?

 

Var bilde tatt i RAW?

Lenke til kommentar
Takk for kommentar :)

 

Jo, glemte å svare på spørsmålet til Dan. Jeg har ikke brukt noe fill light, bare stilt eksponeringa (+0,25)

 

Han var ikke helt svart, var ganske så lik som på bildet.

 

ok, da er jeg egentlig litt usikker på årsaken til støyen :hmm:

 

Tviler på at det kommer av pgr av bruk av høy iso verdi, siden resten av bildet er støy fritt!?

 

Var bilde tatt i RAW?

 

Ja, det er tatt i RAW.

Lenke til kommentar
kunne vært lit mere luft på venstre side, og kansje en bitte liten smule lengre lukker tid. akkurat nok til å få kølla til å se ut som om den beveger seg :)

Skulle han hatt så lang lukkertid ville det og se ut som ballen beveget seg (personen også muligens), og det hadde ødelagt bildet for min del hvertfall.

 

Har egentlig ikke mye å si på bildene, annet at de er pene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...