Tosbot Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hadde ingen anelse hvor jeg skulle post dette, men prøver her. Akkurat instralert et nytt OS på laptoppen og når jeg går til skjerm instillinger for å velge oppløsning er den høyeste oppløsningen bare 1024 × 768. Normal bruker jeg 1280 × 1024. Hva skal jeg gjøre slik at dette blir fikset? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Installer drivere for skjermkortet. Hvilken maskin er det snakk om? Lenke til kommentar
Tosbot Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Har en hp laptop, husker at jeg skulle instralere ny driver for AOC for lenge siden men fikk det aldri til. Jeg har ingen anelse hvordan grafikk kort jeg har. Alt jeg vet er at jeg ikke får det til å funke ^^, Finner heller ikke noe spesielt av informasjon på DXdiag tool. Kan linke det til deg hvis det gjør saken enklere =) Endret 30. november 2008 av Tosbot Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Du trenger ikke vite hvilket skjermkort du har. Men jeg trenger å vite hvilken HP-modell du har slik at jeg kan finne drivere. Sjekk merkingen på undersiden for produktnummer ol. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Flyttet til Bærbare datamaskiner. Ikke kommentèr dette innlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå