Markelure Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Har test drive unlimited nå og lurer på om jeg kan bruke det sammen med xbox 360 wireless racing wheel? hvilke andre spill kan jeg bruke med det? Endret 30. november 2008 av Markelure Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Mener å ha sett en setting i TDU som lar deg slå på ratt. Og når jeg tenker meg om, så er det det i Forza 2 også. Endret 30. november 2008 av Maerl1d Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 jeg så nå i instillingene på Test Drive unlimited at det er en instilling som heter steering wheel Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 noen andre spill som fungerer sammen med xbox 360 wireless racing wheel? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 alle kjørespella. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 støtter alle force feedback og de greiene der? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 takker alle for svar. noen som anbefaler noen bilspill? jeg liker ikke slike spill som du er innnelåst på en bane om du forstår. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 hva er best av Burnout paradise eller Midnightclub LA? har hatt midnightclub før, men jeg mener å huske at det ble så vanskelig at jeg ikke gadd å spille mer. blir LA også overnaturlig vanskelig etter hvert? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 hmm, disse er spill som ikke helt anbefales med ratt siden du i teorien ikke trenger å verken styre eller bremse. du blir ihvertfall sliten Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 hvilke spill anbefales hvis jeg skal bruke ratt og pedaler da? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 tja, Forza2 som er eneste simulator på konsoll. og Test drive unlimited kan minne om bilkjøring. ellers så er vel dirt og grid greie spill med ratt. pgr3 og pgr4 også. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 test drive unlimted har jeg allerede. jeg leste en anmeldelse fra gamer om DIRT og de skrev at det ikke fungerte så bra med ratt og pedaler. takker for svarene jeg har fått. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 hvordan er det egentli å spille med ratt og pedaler på need for speed midnightclub osv? hvorfor anbelfales det ikke? en annen ting, er xbox 360 wireless racing wheel verdt pengene? Lenke til kommentar
brrah Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 GRID! Det er det beste bilspillet jeg har spilt i hvert fall! Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 GRID! Det er det beste bilspillet jeg har spilt i hvert fall! fungerer dette spillet bra med ratt og pedaler? prøvde demoen av det og det var sykt bra spill synes jeg. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 det fungerer veldig bra, husk at det er et arcade spill da. kjøp deg nå ratt da! Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 det fungerer veldig bra, husk at det er et arcade spill da. kjøp deg nå ratt da! da blir det nokk xbox 360 wireless racing wheel, Grid og en spillestol fra jysk til meg i jul i år:) håper jeg i værtfall. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 test drive unlimted har jeg allerede. jeg leste en anmeldelse fra gamer om DIRT og de skrev at det ikke fungerte så bra med ratt og pedaler. takker for svarene jeg har fått. Hvis gamer skrev at DIRT ikke funka så bra med ratt så kan ikke jeg skjønne hva dem driver med når dem anmelder spill. DIRT fungerer utmerket med ratt, litt vanskelig i starten men du verden hvor moro det er når du begynner å få det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå