Gå til innhold

Hvor handler dere?

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt mitt første speilrefleks (Nikon D40) og tenkte jeg skulle handle litt forskjellig ting til det.

Øverst på lista er:

55-200 objektiv (lyst på ett godt objektiv da jeg tviler på at jeg trenger no særlig mer den første tiden)

Veske, beskyttelses deksel til lcd skjermen, blits ++ event annet som er greit og ha starten

Det jeg lurer på er om det er noen spesielle steder dere handler, nettbutikker el. som ofte har gode priser osv

På forhånd takk

Endret av thomasn1407
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer ann på hva du skal ha. Mange butikker spesialiserer seg på bestemte ting, andre er mer generelle. Noen har litt, andre har alt.

Selv bruker jeg gjerne JapanPhoto for store, dyre ting fordi jeg kan gå i butikken og prøve det før jeg kjøper, og dessuten tilbyr de gode forsikringer.

Skal du ha ting det er klin umulig å få tak i ikan du være sikker på at Adorama eller B+H har det. Begge er i USA, så du får frakt, toll og momskonstader i tillegg og dekkes ikke av norske forbrukerrettighetslovverk - men noen ganger kan sånne monsterbutikker være det eneste alternativet.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...