Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

utro -fortsette eller slå opp?

Gjest Mr.P

Anbefalte innlegg

Har hun vært utro en gang, så er sjansen stor for at hun vil være det igjen. Du skal ikke være den gutten som ble hennes engangstilfelle, sett at hun aldri gjør det igjen. Det vil følge deg i all tid du er sammen med henne og du kommer til å bruke det mot henne ved enhver anledning dere evt. krangler.

Jeg har før skrevet i flere poster at jeg har nulltoleranse for utroskap. Det fins absolutt ingen unnskyldning og man utsetter ikke den man er glad i for noe så drøyt. Det er det absolutt vondeste du kan gjøre mot din partner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heldigvis er styrken vår at vi kommuniserer utrolig bra, og nå har vi hatt en laaang samtale i to dager... Jeg har fått vite absolutt alt, hun har forklart hva som skjedde og hva hun følte. Hun inrømmet at hun var med på det selv, men hun hadde drukket så mye at hun nesten ikke husket at hun hadde vært hos meg tidligere den kvelden, derfor visste hun ikke at vi begynte på igjen. Hun har alltid vært helt ærlig og jeg stoler på at hun forteller sannheten. Akkurat nå er hun et nervevrak, mer enn meg, og hun hater seg selv... Hun spyr, bokstavelig talt, av tanken på det hun har gjort. Har aldri sett henne slik før :S

Jeg har kommet fram til at vi skal gi det en sjanse, for jeg tror jeg skal klare å komme meg over dette...

Lenke til kommentar

Kort oppsumering av trådstarters situasjon.

Han er sammen med en dame

Han slår opp med damen/hun slår opp med han

Han og damen finner litt tonen på vors (står ingenting om at de blir sammen)

Damen har sex med en kar mens hun ikke har type

Folk her kaller henne utro men per definisjon er hun singel. Hun har selvfølgelig gitt trådstarter grunn til å tvile på eventuelle følelsene hennes for han, men hun har vel strengt tatt ikke vært utro!

Enig med Demantios, bra sagt

Endret av Ceburger
Lenke til kommentar
Og til alle dere som sier at han bare skal drite i hu og dumpe hu med en gang; Det er faktisk ikke så jævlig lett når du har en jente som du elsker, og du vet det ikke før du ender i samme situasjonen selv.

Enig, men det forumet her er full av nerder som aldri har hatt ei dame, og om man hørte at dama si rota med en gutt to år før dem ble sammen, så roper dem "dump bitcha". Blir dritt lei, visse folk vet ikke hva dem snakker om og leker "harde" og later som dem kan få hvem dem vil når dem vil, uten å ha noen kjærlighetserfaringer at all. Æsj

Og som jeg har nevnt tidligere i tråden, han elsker henne ikke! Han tror han gjør, men det er fordi han mangler erfaring.

Lenke til kommentar

Selv om hun kanskje ikke var utro per definisjon, tok det ikke lange tiden før hun satte seg på en annen kjepp. Jeg syns ikke trådstarter skal la hun slippe for lett unna dette her, uansett om hun spyr som du sier :p. Hun må ikke bagatalisere hvor jævlig dette er for deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...