Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

utro -fortsette eller slå opp?

Gjest Mr.P

Anbefalte innlegg

Slettet av moderator da trådstarter helst vil unngå gjenkjennelse. Stenger av tråden også.

Moderatorhilsener fra Snorre :)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_..._*

Fy faen, jeg hadde blitt så sykt forbanna. Først så viser hun tegn på at hun vil tilbake, etterpå så ligger hun med en annen fyr. Det med alkohol er ingen unnskyldning, enhver person klarer å si nei til sprit.

Lenke til kommentar

Snakk med henne!

Ha en lang samtale hvor du har krav til å få svar på spørsmål som f.eks. hvor hun ser for seg dere to om et år. Konkrete spørsmål og svar, og ikke godta "jeg vet ikke".

Få henne også til å forstå at hvis dere skal fortsette sammen, så må du få lov til å være sinna og skuffa, men kun i en bekrenset periode. Sett en konkret dato en gang i fremtiden hvor du skal få lov til å være sinna og sur, men etter den datoen skal du være ferdig med det.

På den måten så vil hun godta at du er sinna og sur fordi hun vet at det ender på en spesifik dato, og hun vil også være mer forståelsesfull til hvorfor du er sinna og sur.

I denne perioden vil dere to fort finne ut av om dette er noe å satse videre på eller om dere skal gå hver deres vei. Er dere fortsatt sammen etter denne datoen er utroskapet fortid, og hverken du eller henne skal ta det opp igjen noen sinne.

Utroskap er absolutt ikke begynnelsen på slutten. Jeg har vennepar som har kommet seg over utroskap og faktisk fått et sterkere og mer solid forhold ut av opplevelsen. Men jeg har også sett det motsatte (der i blandt et av mine egne forhold) der utroskapen har fortsatt og ting har gått til hel***te.

Kommunikasjon er nøkkelen her. Snakk ut om det, finn ut av om dere begge vil satse på å få det til å fungere (husk her at den minste tvil fra en av partene vil ødelegge) og få henne til å innse at alle kan gjøre feil en gang, men hvis det skjer igjen er det noe mer bak det.

Uansett er det en vanskelig tid dere har foran dere, og mitt eneste konkrete tips som du MÅ gjøre, er å selv finne ut av hva du selv vil. Vil du fortsette forholdet i frykt av at du ikke finner deg noe bedre, eller vil du fortsette fordi du virkelig elsker henne.

Lykke til i hvert fall :)

Lenke til kommentar

Du setter dine egne grenser for hva som er "akseptabel" utroskap. Noen vil kanskje klare å tilgi et samleie, mens andre ville slått opp pga et kyss. Du må kjenne på hva som er din grense.

Dere hadde slått opp in the first place. At dere flørtet litt og kysset litt på vors'et ditt, er kanskje bare et lite bluss av følelser som kom opp igjen. Dette ville kanskje ikke vart noe særlig lenger, og etter en uke hadde det vært på 'an igjen med krangling.

Jeg sier ikke hva du skal gjøre og ikke gjøre, men for faen, hun lå med en annen fyr. Da er det på tide å sparke dama "på hue og rævva" ut.

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar

Du har ingenting å syte for så lenge dere ikke var sammen. Hun er da fri til å gjøre hva hun vil, men hun er ikke fri for konsekvenser som f.eks at du ikke vil ha ei du ikke vet hvor du har. Idiotisk av deg å kalle henne utro når hun ikke var din da det skjedde, det ordet er veldig dømmende og gir deg ufortjent medlidenhet. Jeg ville likevel ikke styra videre med ho, siden hun virker som en av dem som er vanskelig å vite hvor du har

Lenke til kommentar

wow... Har nylig gått gjennom nesten akkurat samme settingen som du er oppi nå.

Selvom jeg nesten endte på glatt cella etter at jeg skulle ta en prat med karen, og dama mi visstnok hadde sagt nei; så greide jeg aldri å stole på hun 100% etter det som skjedde, alkohol fjerner aldri dømmekraften helt. Og hvert fall ikke når dere er på det stadiet som dere var på, at følelsene nettopp hadde kommet tilbake.

Jeg vet hva du tenker, du tenker at hun helt sikkert ikke kunne noe for det. Du hater han jævelen som la ann på hu. Men ikke legg all skylden på han, det var den feilen jeg gjorde i begynnelsen. Saken har to ender, husk det.

Og til alle dere som sier at han bare skal drite i hu og dumpe hu med en gang; Det er faktisk ikke så jævlig lett når du har en jente som du elsker, og du vet det ikke før du ender i samme situasjonen selv.

Endret av DMN
Lenke til kommentar
Og til alle dere som sier at han bare skal drite i hu og dumpe hu med en gang; Det er faktisk ikke så jævlig lett når du har en jente som du elsker, og du vet det ikke før du ender i samme situasjonen selv.

Enig, men det forumet her er full av nerder som aldri har hatt ei dame, og om man hørte at dama si rota med en gutt to år før dem ble sammen, så roper dem "dump bitcha". Blir dritt lei, visse folk vet ikke hva dem snakker om og leker "harde" og later som dem kan få hvem dem vil når dem vil, uten å ha noen kjærlighetserfaringer at all. Æsj

Lenke til kommentar

Ikke ta helt av å kjeft henne ned siden dere ikke var sammen. Bare lat som om du tar det piano å driter i det fordi du ikke hadde tenkt til å bli sammen med henne igjen uans.

Da redder du litt cred hvertfall, hvis det er viktig for deg. + at hu virker ikke som noe å spare på.

Lenke til kommentar

Enig, men det forumet her er full av nerder som aldri har hatt ei dame, og om man hørte at dama si rota med en gutt to år før dem ble sammen, så roper dem "dump bitcha". Blir dritt lei, visse folk vet ikke hva dem snakker om og leker "harde" og later som dem kan få hvem dem vil når dem vil, uten å ha noen kjærlighetserfaringer at all. Æsj

Den ene min var utro med meg etter å ha vært sammen et år*ish.. Jeg prøvde å tilgi henne, men det var et rent helvete jeg egentlig ikke unner noen. Til slutt gikk forholdet i grus. Det er ikke lett å gi slipp på noen man elsker, men det er samtidig UTROLIG VONDT, sårende og ille å måtte leve med noen man elsker, til tross for at de har gjort en sinnsyk bedriten, utilgivelig ting mot deg..

Hva er din personlige erfaring med utroskap? Eller er du bare ute etter å kritisere andre for å hevde deg selv?

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...