Azaseth Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hey, som sikkert mange andre poster her på forumet har jeg glemt både passord på både routern og trådløs'nette.. Noen andre måter enn å resette routern? har den nye telenor ST routern (730?) Om jeg resetter routeren (tilbake til produksjonsstand). må jeg da installere noe via en cd eller noe slikt? thx Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Du trenger ikke CD men må ha brukernavn og passordet fra Telenor. Husk brukernavne med @online.no etter! Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Om du resetter den, sletter du templates og user.ini som er lagt inn til Telenor. Lenke til kommentar
Azaseth Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Om du resetter den, sletter du templates og user.ini som er lagt inn til Telenor. Så jeg må ha en cd / prate med telenor mens jeg gjør dette?... Endret 30. november 2008 av Azaseth Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Litt usikker her, men står ikke den informasjonen under routeren din. Mener at det gjør det på routeren til broren min... Kent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå