Devil123 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg skal ha tak i et skikkelig godt lim fordi plastikk dekslene på moppa sprak...jeg veit om en som kan skaffe meg det...men han vil vite hvordan plast type det er...noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 ABS plast er vel vanlig at slike ting er laget av. Brukes bl.a i støtfangere på biler. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 ABS plast er vel vanlig at slike ting er laget av. Brukes bl.a i støtfangere på biler. da ville en av de hvertfall 10 forskjellig limtypene jeg har prøvd hittil funka.. Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 ABS plast er vel vanlig at slike ting er laget av. Brukes bl.a i støtfangere på biler. da ville en av de hvertfall 10 forskjellig limtypene jeg har prøvd hittil funka.. Prøvd glassfiber? Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 ABS plast er vel vanlig at slike ting er laget av. Brukes bl.a i støtfangere på biler. da ville en av de hvertfall 10 forskjellig limtypene jeg har prøvd hittil funka.. Prøvd glassfiber? nei, skal prøve det en dag jeg får tid og har arbeidslyst "Kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du faen motstand finne..." er dritt lei hele moppa nå egentlig:P Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Hehe, selg da!? venter til våren;) flere som vil ha da:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå