danilovic Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg er på jakt etter filmtips til noen rolige filmer med søde piger i. For eksempel romantiske (komedier)(!). Det har nemlig gått opp for meg hvor digg det er å sovne til disse. Eksempel: Serendipity og Nothing Hill. Hum, lurer på hvor mange prosent av denne threaden som kommer til å inneholde flaming om hvor rar jeg er og sånn, jeg.. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Romantiske Komedier :-? ok, *host*gay*host men back to topic: about a boy, she's all that, runaway bride... 8) Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 rolige filmer iallefall: A beautiful mind About Schmidt Monsters Ball John Q - (litt) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Englenes by og alt med meg ryan egentlig. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 rolige filmer iallefall: A beautiful mind About Schmidt Monsters Ball John Q - (litt) anbefaler "a beautiful mind" på det sterkeste Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 hvorfor ikke Kevin smith sin klassiker Chasing Amy..... mye bra der ... Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 A Beautiful Mind er absolutt til å anbefale, ikke romantisk komedie, men skikkelig bra! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 A Beautiful Mind er absolutt til å anbefale, ikke romantisk komedie, men skikkelig bra! Yes! Så den på kino i tromsø. MEGET bra film. Anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå