Sunset Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Og der var julestemningen i gang. Nå henger det pinnekjøtt i gangen, rett utenfor rommet mitt. Å jul med din glede... Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Og der var julestemningen i gang. Nå henger det pinnekjøtt i gangen, rett utenfor rommet mitt. Å jul med din glede... Fikk samme følelsen i går Kjente lukten av pepperkakehuset som var satt opp på hylla Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg spiste pinnekjøtt i går. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg spiste pinnekjøtt i går. Heldiggris. Lenke til kommentar
24355trfgdfgdf Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg driver kraftig nedtrapping av mat. Psyker meg opp til enormt godteri forbruk... og ekstremt mye julemat. Vi snakker ekstreme ekspanderinger magen min må gåigjennom, og kropper kommer til å motta en dynge kalorier! Ergo.. jeg må nå... spise ekstremt lite fram til juleaften. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg driver kraftig nedtrapping av mat. Psyker meg opp til enormt godteri forbruk... og ekstremt mye julemat. Vi snakker ekstreme ekspanderinger magen min må gåigjennom, og kropper kommer til å motta en dynge kalorier! Ergo.. jeg må nå... spise ekstremt lite fram til juleaften. Du får faste Lenke til kommentar
aspic Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Flytt på hybel. Eg kjem nok ikkje til å kjenne lukta av skikkeleg julemat før eg reiser heim den 17. Å jul med din glede, eg gleder meg Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg driver kraftig nedtrapping av mat. Psyker meg opp til enormt godteri forbruk... og ekstremt mye julemat. Vi snakker ekstreme ekspanderinger magen min må gåigjennom, og kropper kommer til å motta en dynge kalorier! Ergo.. jeg må nå... spise ekstremt lite fram til juleaften. Da vil du jo få liten magesekk, og ikke orke all julematen :O Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg spiste pinnekjøtt i går. Heldiggris. Uheldigsau. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Jeg spiste pinnekjøtt i går. Heldiggris. Uheldigsau. Noes. edit: Nei vent! jeg tok den. Endret 10. desember 2008 av Sunset Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Uheldigsau. Artig. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg spiste pinnekjøtt i går. Heldiggris. Uheldigsau. Flaks for grisen at du ikke spiste ribbe da^^ Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Griseflaks. Takk Du minte meg på at jeg ikke har skrapet kalenderflaxloddet mitt i dag Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 50/50 fordi jeg minnet deg på det. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 50/50 fordi jeg minnet deg på det. Den er grei. Vant ingenting så Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 vel, hvem som helst kan vel gå i butikken og kjøpe seg en Fjordland pinnekjøtt-pakke... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Har ikke hatt skikkelig julestemning på 3-4 år nå :/ Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Har ikke hatt skikkelig julestemning på 3-4 år nå :/ Det er ille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå