Gå til innhold

LittleBigPlanet 2 Allerede Under Utvikling

HCG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På de 3 sidene her har du 8 emner. Istedenfor å lage en ny tråd om hver eneste spill eller tegneserie som blir annonsert, kan du legge de som nyheter i kommende spill tråden din.

Må også få si at denne nyheten er fra 28 oktober noe som viser at mange allerede har fått det med seg. Ta en titt på datoen neste gang å tenk deg litt om. Det er mange her som sjekker itavisen!

A: Jeg sjekket datoen

Lenke til kommentar
På de 3 sidene her har du 8 emner. Istedenfor å lage en ny tråd om hver eneste spill eller tegneserie som blir annonsert, kan du legge de som nyheter i kommende spill tråden din.

Må også få si at denne nyheten er fra 28 oktober noe som viser at mange allerede har fått det med seg. Ta en titt på datoen neste gang å tenk deg litt om. Det er mange her som sjekker itavisen!

A: Jeg sjekket datoen

B: Tror du at du er den første som har plukket opp denne ,en måned gammle nyheten?

Finnes det en annen tråd for dette spillet er det det du mener, eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Skjerping folkens, skal man poste i en tråd, skal det også være relevant for temaet i tråden. Flere innlegg er fjernet. Innlegg herfra skal holde seg til tema.

Jeg vil også legge til at det er helt greit å poste gamle nyheter og lage tråder så lenge det ikke eksisterer lignende tråder. Det er langt fra alle som leser alt av nyheter på nettet, og da er forumet et svært greit sted som typisk samler slike nyheter.

(Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...