Øyjor'n Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Jeg har denne helgen vært i sirdalen, og fikk tatt noen få skudd. Skyene forsvart akkurat da vi skulle kjøre, men gjorde så godt utav det som mulig. Fidjeland Skitrekk(til venstre) & Jugledalen(til høyre): Litt av utsikten fra hytta ned mot Sinnes & Tjørhom Fjellet: Endret 30. november 2008 av Oyjorn Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det første så ikke så ille ut. Forsøk å lysne det litt så får vi se... Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Da er eksponeringen litt høyere. Ok da, likte det bedre Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det hjalp å lysne det. Fikk skikkelig vinter-følelse. Eller mer vinter-storm følelse. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Joda, det er et eller annet her som fenger. Litt dystert, uutgrunnelig landskap. Mulig det kan tåle enda bittelitt mer lys. Du kan evt. også vurdere å klippe litt av himmelen. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Jeg tok meg frihet til å komme med ett forslag. Edit: Synes fjelltoppen bør komme i fokus Endret 30. november 2008 av Inc Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Er litt vanskelig å få fjelltoppene noen kilometer vekke klarere med et 18-55 objektiv =) Jeg syntes det ble litt for mye contrast der, Inc, men mulig det bare er meg. Takker for tilbake meldinger! ------------------------------ EDIT: Forstod først nå hva du mente med at fokus burde være på fjellet =) Endret 30. november 2008 av Oyjorn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå