Gå til innhold

jaja......da går norge til h******

Anbefalte innlegg

Laila Dåvøy som er djevelens høyre hånd kan bare dra rett ned til h****te og bli der! Hun har ikke noe hun skulle ha gjort i Norge! Barn tar mer skade av å se på filmer som Predator 1.2/Braindead/ Aliens1.2.3.4 osv.(det mener jeg hvertfall).

I filmer så er det EKTE mennesker som blir drept(men bare på film :smile: , og det er det mest realistiske man kan få uten å se det i virkeligheten, så hvorfor reagerer ikke Laila på det?

Barn kan lett få leid en 18-årsfilm i nærmeste kiosk, så hvorfor forbyr hun ikke alle voldsfilmer som er i Norge i dag?

I dataspill som inneholder vold(all slags vold) så er det bare AI'er man dreper! Det er ikke ekte mennesker som "spiller" i et dataspill, så hvorfor er hun så pirkete på det? Kanskje moren hennes mistet henne i gulvet som liten?

Det er mange andre spill som er verre en GTA3, så jeg skal ramse opp en liten liste her:

Aliens versus Predator 1/2

(Har barn godt av å være et utenomjordisk vesen og drepe mennesker, eller være mennsker som plaffer løs på utenomjordiske vesen?)

Hitman

(Har barn godt av å være en leiemorder? Kanskje de lærer seg teknikken av det spillet og blir fryktelige leiemordere som voksne)

Soldier Of Fortune

( Har barn godt av å drepe nesten alt som rører seg? Man kan skyte vekk hode,armer,ben...man kan gjøre det meste med lik i SOF)

Red Alert 1/2

(Har barn godt av å føre krig mot en annen nasjon? Kanskje de blir å gjennomføre et statskupp som voksen for deretter å styre landet med jernhånd?)

Super Mario

( Har barn godt av å hoppe sånne dyr flate og skyte andre dyr med sånn skytedings? Det er jo vold på en måte det også :smile:

+ en masse andre spill som også burde forbys hvis GTA3 skal forbys

Men men...GTA3 skal jeg ha uansettk, lovlig eller IKKE så skal jeg ha det uansett om hva norsk lov sier om hva jeg har lov til og ikke lov til.

Trur jeg skal starte storproduksjon av GTA3 hvis det blir ulovlig for deretter og sende en kopi til Laila Dåvøy!!!

SÅ til alle sammen: IKKE STEM KRF NESTE VALG! Hvis statens statistikkbyrå(eller noe sånt) ringer dere og spør om hvilket parti dere holder med, så skal dere si:HVERTFALL IKKE KRF!!!

LA GTA3 BLI I HYLLENE!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skal ikke si alt det morsomme du skriver i posten din juzamsig. menne, du er vel ikke en rtcw fan du?

er uenig i nesten alt du sier. spesielt det med at filmer er mere voldelig, det er noe helt annet og skamslå de gamle damene selv enn og se det på en film. og volden i andre spill du nevner er nedtonet eller overdrevet, i gta3 er den gjort realistisk og vel så det. pluss at man er i en realistisk by med politi osv og ikke på en planet 10 lysår borte og skyter aliens. jeg mener ikke at gta3 skal forbys, men her må grensen være. volden har utviklet seg kollosalt de siste årene og det skremmende er at volden selger så bra. men, ett sted må det stoppe, og jeg foreslår akkurat her.

lage regler i norge eller forby det hjelper ikke idethele tatt, med tanke på hvor lettvint det er blitt og laste dem ned fra internett.

[ Denne Melding var redigert av: pizzabud på 2002-01-18 20:31 ]

Lenke til kommentar

Det er forskjell mellom film og data...i data så tar du avgjørelsen om å drepe folka, men i filmer så er det omvendt på en måte...så man kan egentlig ikke sammenligne film og dataspill.

Men **** heller...hater hu Laila...hadde ikke trengt en krone for å banke henne med et balltre :smile:

Lenke til kommentar

pizzabud:

Joda...jeg digger RTCW,korsn det?

NÅ har jeg ikke sagt at barn IKKE tar skade av å spille GTA3, tvert imot. Det er garantert noen små drittunger ute i den store verden som tar skade av å spille dataspill, men jeg er bombe sikker på at GTA3 ikke troner alene på den listen over spill som er mest "farlig" for barn.

Jeg ramset jo opp en liten liste tidligere her, og alle de spillene inneholder jo vold. Kanskje barn tar feks skade av å spille supermario? Der hopper man jo som sagt på sånne dyr, så kanskje noen barn klatrer opp på hustaket for deretter og hoppe ned på den første personen som går forbi huset?

Men jeg er enig i at aldersgrenser burde være på dataspill som feks GTA3(selv om de aller fleste smårollinger klarer å skaffe det uansett! Alle har en kompis som kjenner noen som er gammel nok vet du :smile: )

Men men...Om Laila Dåvøy klarer å få det forbudt, så skal jeg som sagt HA DET UANSETT!

Lenke til kommentar

hehe, tenkte med det. les anmedeldelsen til rtcw så "whining om rtcw anmeldelsen" forumet så finner du svaret ditt der.

-----------------------------------------------------

i forumet og rtcw anmeldelsen skrev alle rtcw fansene enormt tåpelige innlegg, tenkte du og var en rtcw fan...

PIZZABUD:

Så du mener at jeg skriver tåpelige innlegg, men hva med dine?? Du mener at starcraft er det beste strategispillet noensinne(som jeg egentlig er enig i), men du skriver at alle andre som mener at det er dårlig er noen idioter..ER IKKE dINE INNLEGG TÅPELIGE DA? Kanskje du skal tenkte litt mer over om hva du selv skriver før du river med kjeften din!!

Jeg kan ramse opp flere innlegg av deg som er helt ute på jordet, som feks:

Du trykker "nytt emne" istedenfor "svar" så alt blir et himla rot og ditt "emne" blir bare surr. ER IKKE DET TÅPELIG?

FOlk har forskjellige meninger pizzabud, har du tenkt den tanken noen gang? Eller tror du at alle er som deg i verden?

Hvor gammel er du forresten? 12-14?HIRR HIRR

Lenke til kommentar

hehe, jo, det tror jeg er det mest tåpelige jeg har skrevet noen gang

quote: "Til alle sammen: IKKE STEM KRF NESTE VALG! Hvis statens statistikkbyrå(eller noe sånt) ringer dere og spør om hvilket parti dere holder med, så skal dere si:HVERTFALL IKKE KRF!!!

LA GTA3 BLI I HYLLENE!!!"

ikke stemme krf fordi laila vil forby gta3? ikke det at du er gammel nok til og stemme, men uansett synes det jeg var tåpelig. men la oss ikke begynne og flame hverandre, moddene blir sinte og stenger tråden.

Lenke til kommentar

Toa: det kommer aldri til å komme et spill der du kan voldta og drepe 5 åringer. for det fins faktisk regler for dataspill, noe du kanskje har merket siden GTA3 sliter litt for tiden.

GTA3 er faktisk mindre voldelig enn forgjengerene, der fikk du jo bonus for å kjøre over en gjeng folk på en gang, det er fjernet i 3eren.

GTA4 vil nok ikkje bli mer voldelig, (GTA3 blir AKKURAT så voldelig som den som spiller vil ha det, du kan klare hele spillet uten unødvendig vold, og då blir spillet voldelig på en "god" måte, i likhet med andre spill) men det vil forhåpentligvis inneholde mer kule ting du kan gjøre. de bør ikkje fjerne muligheten for å slå ned folk, det ville vært feil.. i det virkelige livet kan du faktisk slå ned folk med balltre hvis du vil, samme med GTA.. den største fordelen med GTA-serien er jo valgene du har hvis du ikkje vil følge historien..

Lenke til kommentar

cowboy laila er ei ***** bitch! hu har sikkert pisk og latex dildo hjemme... lol... uansett gutter, har dere isdn så er det bare til å hente det ned fra en ftp server.

cowboy laila kommer sikkert til å forby å laste ned gta3 også... lol...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-19 18:50, mr.a skrev:

cowboy laila er ei ***** bitch! hu har sikkert pisk og latex dildo hjemme... lol... uansett gutter, har dere isdn så er det bare til å hente det ned fra en ftp server.

Å laste ned GTA 3 ville i alle tilfeller være ulovlig :smile:

Lenke til kommentar

Du har rett pizzabud...vi må ikke "fy i tottene" på hverandre. Ingen sure miner?

btw, den KRF greia eg sa var liksom en spøk! Jeg driter vel egentlig i politikk, men jeg skal ikke stemme krf hvertfall(men ikke bare pga djevelens høyre hånd)

men men...må bare si det her selv om det ikke hører til her:

FYTTI RAKKERN SC va kult på battle.net! D va jomfruturen! Kjøpte orginal SC i dag...Såpass skylder jeg de som lagde spillet når det er så bra.

ps! ikke skriv noe mer om SC her vennligst. Som jeg sa tidligere så passer den ikke inn her, men jeg gidder ikke finne et emne som inneholder SC, for nå skal jeg zzzzzzzzzove...

Lenke til kommentar

Må bare si en ting til før jeg hopper i loppekassa:

Hvis vi har isdn så er det bare å hente det fra en ftp server? Jeg sitter nå med ISDN og jeg tør ikke påstå at det er så raskt akkurat. For lenge lenge siden var det bra, men nå er det liksom ikke så veldig godt egnet for å laste ned store filer(hvis du ikke har veeeeeldig go tid :smile: )

Jeg lastet ned oppdatering til HL og CS for lenge siden, og hvis jeg ikke husker helt feil så tok det visst 4 timer, så da vil det ta laaaang tid å laste ned gta3.

Tenk på den regningen det vil koste for å laste ned gta3(ikke så dyrt at man må selge huset da,men det blir nok noen kroner! men men...har man tid og penger så går det jo selvfølgelig greit...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...