Knopfix Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hei Vil ha muligheten for å kunnene streame det meste jeg har av media fra PC til TV via nettverk. Jeg tenker på å kjøpe Popcorn hour Den skal visst spise det meste av formater.Har blant annet mulighet for å kunne streame DVD med menyer, HD mm. Før jeg kjøper så lurer jeg på om noen vet om noen bedre alternativer ? Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Ser at den jeg linket til plutselig er satt ned 20% Når man ser hos Komplett så er det 2 modeller som ser identiske ut men den ene er satt ned i pris. Noen som vet om det er noen forskjell? Begge heter jo A-110 som er den nyeste modellen fra Popcorn Hour ? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ser ut til at det er samme boksen. Selv bruker jeg PS3 og TVersity til å streame fra PC til TV. Det fungerer bra, men VLK må en f.eks konvertere til MPG for å spille av. Håper SONY får ut fingeren og støtter flere formater etterhvert. PS3 spiller jo av både DVD og Blu-rayplater så det er en fleksibel løsning med internett og det hele. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 En fordel med Popcorn hour er at den tar mange formater og muligheten for å se en DVD uten å brenne den først med menyer og det hele. Firmware blir også oppdatert. Har planer om en dedikert Blue ray og DVD spiller ved siden av. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Ja, det er kjekt at den spiser omtrent alt av formater. hadde nok skaffet meg en slik om ikke junior hadde insistert på PS3. Det tilbudet på komplett var jo langt under det man finner på andre prisguider, så slå til mens du får den billig. DX har forresten noen billige avspillere, men vet ikke om de har noen med nettverkstilkobling. Her er et eksempel: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15127 Endret 1. desember 2008 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Ja da blir nok det julegave fra henne til meg Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Eg har selv en Popcorn Hour A110 og den er veldig bra til sitt bruk. Eneste eg har å utsette er at den kan oppleves som litt treg i menyene. Men det er ikke et stort problem. Tvix er et annet alternativ(men mange modeller). Disse skal på sin side være kjappere i menyen, men samtidig dyrere. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Høres bra ut. Jeg kjenner en som har Popcorn og han er veldig fornøyd. Da blir det nok den.Prisen er ikke så ille heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå