iSimen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvilken spillestil kjører du når du gamer? Personlig kjører jeg alltid en stealth character med høy sneak skill og security, høy endurance, speed og agility, og marksman. Utrolig deilig å enhance items til chameleon og kjøre stealth for å klare oppdragene. Spesielt dark brotherhood quests. Kjører du offensivt, stealth eller magi? Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Kjører en blanding. Type stealth magi Funker knallbra. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Stealth/marksman! Kan være vannvittig nervepirrende til tider! Lenke til kommentar
QZ Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Eg starta med ein karakter fokusert på stealth(Khajiit Assassin), men etter kvart blei det kjedeleg å drepe folk når eg var ferdig med DB-questlinen(og i Thieves Guild er det jo ikkje lov å drepe, så det er kjedeleg ), så no bruker eg same karakter men fokuserer på Combat. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Stealth er jo greit å ha angående alt. BÅDE Thieves guild og DB. Ellers er det en god måte å få penger på. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg trives godt med lyssky karakterer, jeg liker å snike meg innpå folk og skyte med pil og bue og slikt. Jeg spiller dog med Oscuro's Oblivion Overhaul, og dessverre føler jeg alltid at progresjonen blir så mye tregere med disse karakterene enn med rene krigere, som fort blir mye kraftigere og kan gå flere steder og gjøre mye mer. Jeg har faktisk aldri prøvd meg som ren magiker, men det står på listen over ting jeg vil prøve en eller annen gang. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Trives best med en "up your face" (kriger) karakter, med sneak og marksman atåt slik at jeg kan gi dem en skikkelig overraskelse når det trengs, eller bare jekke dem ned litt før jeg tar fram sverdet. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg lager forskjellige karakterer. Jeg har spilt Imperial Warrior, High Elf Mage, Wood Elf Thief og Mystical Elf Marksman (mod rase). Generelt sett trives jeg best med en blanding av dette. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 jeg kjører en blanding av magiker og stealth. Usynlig spell og fire storm er en god kombinasjon:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå