Gå til innhold

Den lille Project Torque Tråden

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Veldig stilig spill, men har et problem. Jeg mangler lyd på min egen motor. Hører de andre motorene, men ingen lyd på min, er veldig iriterende, får liksom mindre oversikt over når jeg må gire. Må se ned på turtelleren, og plutselig står den å slår på turtallssperra. Veldig iriterende. Noen med samme problem, eller noen som har noen svar her? Engine sound på options står på full.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Bad news, Invictus har startet en IP-ban mot folk som ikke bor i USA, dette helt uten å ta hensyn til at folk har brukt tid og penger på dette.

Nå vil de prøve å presse "" på oss, som er akkurat det samme, bortsett fra at det er mye dårligere og mye mindre innhold, og de som har brukt penger får nesten ingen kompensasjon. :hrm:

Utrolig frustrerende, men ifølge EULAen kan de visstnok gjøre dette helt lovlig :hrm:

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Slenger meg på den. etter en stor pause fra spillet fikk jeg plutselig lyst til å spille igjenn..

For noe møkk!

Hei.. Har spilt dette spillet siden Oktober 2009. Fantastisk bra gratis online bilspill. Det er nå i effekt at Invictus har banna Hotspot shield som en måtte bruke for å spille etter siste IP-ban i november. Jeg søkte litt rundt på forumet til Project Torque i Aeriagames.com. Fant tilslutt beskrivelse av Proxifier som jeg nå bruker for å spille. Det er "litt" vanskelig program, men dersom en virkelig VIL får man det til.

Jeg heter SirOdin_NOR i spillet. Dersom noen trenger hjelp, er det bare å ta kontakt på [email protected]

Håper å se flere norske spillere der. Akkurat NÅ er jeg den eneste ;(

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Savner Project Torque jeg..

Hørte at spillet ble nedlakt, men så kjøpt opp og omdøpt til Heat Online..?

Heat Online funker uansett heller ikke i europa..

Edit: Level-R er vist også Project Torque med ett annet navn, og skal vist funke i europa..

Må testes, bare synd man isåfall må bynne på scratch :p

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...