Gå til innhold

Den lille Project Torque Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere ramsa opp alle probleme mine.

Jeg overstyrer hele tiden.

Når jeg kommer inn i en ganske lang og skarp sving, så drifter jeg for rett. Jeg glir ut på grasset/grusen halveis i svingen.

Sliter skikkelig med timingen på bremsing og gassing.

 

 

Det er dessverre ikke annet å si enn øvelse. Kjør kjempesakte først, så velger du helt riktige linjer gjennom svingene(sakte). Prøv å treffe med det innerste fremhjulet på apex hver gang, og øk littegrann hver runde. For å hevde deg i fr må du nok kjøre MANGE runder, men det blir morsommere og morsommere hver gang du klarer en sving da:)

post-163290-1229022773_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Reavenas: Du ville ha hatet Porsche 959 på Forza XD

 

Det er som regel en nydelig bil, men enkelte ganger mister man kontrollen på 0.1 sekund og plutselig ligger bilen på tvers i 190 km/t.

 

Mammakamelen: Jeg bruker som regel ikke å ikke gasse i svingen, men det er kun svaaaakt med gass. Jeg er dog ikke veldig god, du lå jo foran meg for det meste XD

Lenke til kommentar
Det er ikke sånne svinger jeg har problemer med.

Har problemer med lange U svinger

 

 

En lang u er en o. En lang u har også en apex, jeg tror du er ujevn på gassen i svingen. Kjører du for fort inn i svingen er mye ødelagt, for da må du gå av gassen og da kommer rumpa ut.

 

Reavenas: Du ville ha hatet Porsche 959 på Forza XD

 

Det er som regel en nydelig bil, men enkelte ganger mister man kontrollen på 0.1 sekund og plutselig ligger bilen på tvers i 190 km/t.

 

Mammakamelen: Jeg bruker som regel ikke å ikke gasse i svingen, men det er kun svaaaakt med gass. Jeg er dog ikke veldig god, du lå jo foran meg for det meste XD

 

 

Gikk litt fort ja, mener ikke å slippe den helt men å prøve å holde bilen nøytral med høyrefoten.

Lenke til kommentar

Jepp. Er nok ikke mye annet å gjøre enn å legge meg i hardtrening.

Det som er rart er at jeg har perfekt kontrol over alle bilene bortsett fra Harpoon, Phoenix og Stallion :p

EVO'en var jo helt herlig å kjøre.

 

 

Problemet har effekten "negativ" og slowmotion, :p

Det er det som skjer hele tiden, men har blitt mye bedre.

Ikke diss eurobeat musikken :p

Endret av Reavenas
Lenke til kommentar
Jepp. Er nok ikke mye annet å gjøre enn å legge meg i hardtrening.

Det som er rart er at jeg har perfekt kontrol over alle bilene bortsett fra Harpoon, Phoenix og Stallion :p

EVO'en var jo helt herlig å kjøre.

 

 

Problemet har effekten "negativ" og slowmotion, :p

Det er det som skjer hele tiden, men har blitt mye bedre.

Ikke diss eurobeat musikken :p

 

 

Du kjører inn i hver sving feil. Bruk hele veien, du kjører inn i en sving fra midt i veien. Noen svinger var du i feil retning før svingen, så du får et enormt kast på baken(du "legger" opp bilen før svingen, som i rally og drifting). Husk at du skal ligge helt ytterst først, være helt innerst på midten og ende opp helt ytterst igjen.

Lenke til kommentar
Takker for en meget god forklaring på problemet :)

Prøvde litt nå på den måten du sier, men ender med at jeg planter fronter på bilen inn i veggen.

Tipper det tar litt øving.

 

Det krever mye øving, har prøvd litt med Stallion selv nå. Tok en stund før jeg klarte å kjøre den ordentlig, uten noen særlig bra tider egentlig. Den er utrolig overstyrt, jeg synes den var vanskelig å kjøre(selv med ratt). Det er ihvertall sånn man skal ta en sving i racing, om jeg klarer det eller ikke er ikke poenget her(jeg kjører nok ff en god stund fremover, siden jeg ikke spiller så mye).

Lenke til kommentar
Det beste å gjøre akkurat nå er vel å ta de vanskligste banene så mange ganger som mulig.

Hvilken bil kjører du med egentilg Mammakamel?

 

Jeg kjører Corus med de upgrades en kan ha som lvl 10. Kjører for sjelden, men kanskje jeg kjøper ap og en bil siden jeg fikk julebonus fra jobben idag og er generellt i meget bra humør. Kjører du nå eller? Ta 1 on 1 med meg på tastatur mot deg og stallion?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...