Gå til innhold

Den lille Project Torque Tråden


Anbefalte innlegg

Jeg klarte 100m ved å prøvekjøre raske biler i butikken på Mud. Det er en masse hopp på dette brettet :)

 

Hei Zero, Wizz er den raskeste starterbilen, men regner med at du har valgt starterbil allerede.

 

 

Ok, holder på å laste ned nå, 22min igjen, velger da Wizz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er en rask måte å tjene RP på >.< tjener så site på racene mine

Rett og slett gjør det du liker/tjener best.

 

Hvis du ikke vet hva vil jeg anbefale å hoste (ikke hvis du finner en bra) simulation VS og kjøre noen race. Virker bare hvis du har det morsomt.

 

Siste løsning kan være å kjøpe AP. 1000 AP koster 10 dollar som er rundt 60kr.

Lenke til kommentar
Jeg trenger expert hjelp.

Fra FF til FR er jo helt umulig.

Noen som har lyst til å spille senere i dag, evt. hjelpe meg :p

 

 

Er det sladding og at du ikke får nok fart ut av svingene som er problemet? Med en FR er det enda viktigere enn vanlig å bli ferdig med bremsingen før svingen(hvis det er mulig), i svingen skal du ikke legge deg på gassen men prøve å holde rumpa "inne" i svingen(dette er det viktigste, for er du ujevn med gassen får du overstyring=taper fart)

 

ut på slettene skal du vente med full gass(spesiellt fra hårnåler/skarpe svinger) til hjulene er noenlunde rett og rattutslaget minimalt. En fr tilgir ikke like mye som ff, i en ff får du bare en understyring(fremhjulene mister grep) og må bremse til du har feste igjen. Men i en fr må du sørge for riktig hastighet inn i svingen.

 

Jeg kan kjøre med deg ikveld, hvis du er på så bare send en mel i PT:)

Lenke til kommentar

Reavenas: Et triks jeg brukte mye i Forza som jeg fikk fra Formel 1 er å gasse og bremse samtidig. Ikke full, bare litt. Jeg har ikke testet dette i Project Torque siden kontroller ikke støtter det (Z-akse til gas og bremse), men det skal virke. Bruk det når du kjenner at bilen mister grep.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...