Zero- Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg klarte 100m ved å prøvekjøre raske biler i butikken på Mud. Det er en masse hopp på dette brettet Hei Zero, Wizz er den raskeste starterbilen, men regner med at du har valgt starterbil allerede. Ok, holder på å laste ned nå, 22min igjen, velger da Wizz Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Da var Stallion kjøpt inn. Herlig å kjøre iforhold til Lion. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Blir gjerne med på race med phoenixen min, si ifra her hvis du spiller da. Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Må kjøre litt for å vinne litt RP. Lion er ikke så rask Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er Wizz raskest uansett bane? Blant startbilene? Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Er Wizz raskest uansett bane? Blant startbilene? Kommer ann på førern. Opplevde nå at jeg kjører mye bedre med Lion enn Wizz. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er Wizz raskest uansett bane? Blant startbilene? Kommer ann på førern. Opplevde nå at jeg kjører mye bedre med Lion enn Wizz. Opplevde det samme med Corus, hver sin smak tror nå jeg. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Ja. Jeg brukte å like Kawaen, fordi det er den eneste av disse bilene med bakhjulstrekk. Dessverre så er motoren på denne veldig liten, for å veie opp for fordelene i sving bakhjulstrekken gir Endret 9. desember 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Herregud å styr det er å bytte fra FWD til RWD Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Går det an å selge biler eller utstyr ? Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Herregud å styr det er å bytte fra FWD til RWD Føl på gassen hvor mye du skal gi. Du har jo pedaler. Jeg har så og si aldri full gass i svingene. Det krever trening, men RWD-bilene er så mye bedre å kjøre når du får til gassen. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Går det an å selge biler eller utstyr ? Nei, dessverre. Endret 10. desember 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hva er en rask måte å tjene RP på >.< tjener så site på racene mine Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hva er en rask måte å tjene RP på >.< tjener så site på racene mine Rett og slett gjør det du liker/tjener best. Hvis du ikke vet hva vil jeg anbefale å hoste (ikke hvis du finner en bra) simulation VS og kjøre noen race. Virker bare hvis du har det morsomt. Siste løsning kan være å kjøpe AP. 1000 AP koster 10 dollar som er rundt 60kr. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 lasta det ned nå. heter Timmeyh Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg trenger expert hjelp. Fra FF til FR er jo helt umulig. Noen som har lyst til å spille senere i dag, evt. hjelpe meg Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg trenger expert hjelp.Fra FF til FR er jo helt umulig. Noen som har lyst til å spille senere i dag, evt. hjelpe meg Jeg eier ikke en med bakhjulstrekk, men har lært en del fra f.eks. Forza. Jeg tror sparks kan hjelpe en del, men jeg kan prøve Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Tviler jeg på, han vant over phoenixen min i san fransisco nå nettopp Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg trenger expert hjelp.Fra FF til FR er jo helt umulig. Noen som har lyst til å spille senere i dag, evt. hjelpe meg Er det sladding og at du ikke får nok fart ut av svingene som er problemet? Med en FR er det enda viktigere enn vanlig å bli ferdig med bremsingen før svingen(hvis det er mulig), i svingen skal du ikke legge deg på gassen men prøve å holde rumpa "inne" i svingen(dette er det viktigste, for er du ujevn med gassen får du overstyring=taper fart) ut på slettene skal du vente med full gass(spesiellt fra hårnåler/skarpe svinger) til hjulene er noenlunde rett og rattutslaget minimalt. En fr tilgir ikke like mye som ff, i en ff får du bare en understyring(fremhjulene mister grep) og må bremse til du har feste igjen. Men i en fr må du sørge for riktig hastighet inn i svingen. Jeg kan kjøre med deg ikveld, hvis du er på så bare send en mel i PT:) Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Reavenas: Et triks jeg brukte mye i Forza som jeg fikk fra Formel 1 er å gasse og bremse samtidig. Ikke full, bare litt. Jeg har ikke testet dette i Project Torque siden kontroller ikke støtter det (Z-akse til gas og bremse), men det skal virke. Bruk det når du kjenner at bilen mister grep. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå