Exxia Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg er klar. Hadde et par race med Sparks her i stad Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Dette var relativt vilt. Neste gang blir det nok åpen klasse så jeg kan vinne og Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Da skaffer jeg meg en bedre bil XD Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Bare å sifra neste gang dere vil gruses:D Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Om mammakamelen grisekjører som han gjør i PT, så håper jeg aldri han får lappen Tror fader meg jeg skal kjøpe Truenoen. (Initial D bilen). Den er så digg Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Den er jo ett helvete å kjøre da:p Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Om mammakamelen grisekjører som han gjør i PT, så håper jeg aldri han får lappen Tror fader meg jeg skal kjøpe Truenoen. (Initial D bilen). Den er så digg Han har lappen, det var etpar krasjer da. Jeg gidder ikke følge regler alene. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg viser vanligvis veldig hensyn i dette spillet, og unngår kollisjoner. Men det er som du sier, kjedelig å følge reglene alene(også er det jo litt morsomt å sende noen i veggen også da ) Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg viser vanligvis veldig hensyn i dette spillet, og unngår kollisjoner. Men det er som du sier, kjedelig å følge reglene alene(også er det jo litt morsomt å sende noen i veggen også da ) Jeg liker det jeg også, men det er knivingen og sporvalget som er det morsomste. Hadde noen satt en nulltoleranse hadde jeg fulgt reglene. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hadde vært kult om folk kunne tatt en time attack på Boomerang(som er en enkel og kort bane) for å se hva slags tider man får til. Hadde en med keyboard nå og fikk 52.9;) Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg tok likegodt å kjørte den med alle klasse 1 bilene for å finne ut hvilken som er raskest stock Lion: 53,109 Kawa: 53,949 Wizz: 52,798 Corus: 53,883 Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg bryr meg ikke i det hele tatt om de gangene dere kræsja i meg. Det gjør jo det hele mye morsommere Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Etter etpar forsøk idag. Corusen har div upgrades, er lvl 10. Fortsatt keys, sliter med første sving, bruker man 1 eller 2 apexer? Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Sliter fortsatt med valget om Phoenixen og stallion Stallion har bedre følelse i svingene, men kjører som en skillpadde ellers. Phoenixen kjører som løve Den er ganske sensitiv i svingingen, men det går vel ann og vende seg med, tror dere ikke? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg ville valgt Stallion. Det at den mangler 25 hester veies greit opp ved at den klarer å dra nesten 1.5G i svingene, der Phoenix bare klarer 1.0G. *kamelen: Ja den er litt rotete, jeg tar den store svingen som to svinger, og bremser tilstrekkelig foran dem. Har ingen annen strategi enn å prøve å komme gjennom med minst mulig bremsing og ingen vegg-kontakt. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Blir nok mer testdriving på meg før jeg finner ut hva jeg skal ta. Noen som har tips om hvordan man fulfører å hoppe 100 meter, og 140 meter? Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Blir nok mer testdriving på meg før jeg finner ut hva jeg skal ta. Noen som har tips om hvordan man fulfører å hoppe 100 meter, og 140 meter? Mener å huske at det skjedde med uhell i explorer når jeg traff et spørsmåltegn som "eksploderte". Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Hoho, det er ganske bra fått til Klarer ikke mer enn 60 meter jeg. Valget har nå falgt på Stallion. Ca. 5-8 race så har jeg den Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hei jeg har tenkt å prøve ut dette spillet. Kan noen legge meg til (Xitoo) og gji meg en liten innføring + hvilkene biler som er bra osv... Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Jeg klarte 100m ved å prøvekjøre raske biler i butikken på Mud. Det er en masse hopp på dette brettet Hei Zero, Wizz er den raskeste starterbilen, men regner med at du har valgt starterbil allerede. Endret 9. desember 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå