Exxia Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Jeg bare VET at det er noen fler på forumet her som spiller det. Må jo være det beste online bilspillet som finnes i dag. Eneste jeg misliker er at de fleste bilene koster ekte penger Men ellers er dette et knallspill. In-game så heter jeg "Reavenage" . Hadde vært moro å spilt med dere på forumet som spiller det Endret 30. november 2008 av Reavenas Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) En liten link: http://project-torque.aeriagames.com/ Jeg er level 16 og spiller det nå og da. Jeg drifter mye på simulation og har en liten skvadron biler. Den raskeste bilen jeg har er en utrimmet Mitsubishi Lancer EVO 9 MR. Heter Bananeple in-game. Skal adde deg så vi kan se hvor mye raskere/treigere jeg er med samme bil som du har Edit: sendt invite Endret 30. november 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 En liten link: http://project-torque.aeriagames.com/ Jeg er level 16 og spiller det nå og da. Jeg drifter mye på simulation og har en liten skvadron biler. Den raskeste bilen jeg har er en utrimmet Mitsubishi Lancer EVO 9 MR. Heter Bananeple in-game. Skal adde deg så vi kan se hvor mye raskere/treigere jeg er med samme bil som du har Edit: sendt invite Hohoho Du kommer nok til å eie meg ganske hardt. Kjører en stock-lion er level 5 tror jeg. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Var close da, du hadde nok vunnet på construction om du ikke gikk afk Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Jeg vant på construction Det var mud jeg tapte på. Du hadde vunnet da på construction da, du venta jo på meg på et sted. Tror jeg hvertfall Endret 30. november 2008 av Reavenas Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ja jeg ventet litt, også kjørte du forbi en meter foran målstreken elns :!: Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Bra å se at flere spiller det. Jeg har vært borte lenge pga. formatering (ville ha Mac OS X ) men jeg installerer det nå. Mener jeg er level 6 eller 7, kan kjøre nascar-like biler. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Ja jeg ventet litt, også kjørte du forbi en meter foran målstreken elns :!: Du venta sånn ca. 100 meter fra målstreken, så kjører vi i likt tempo mot mål, så tar jeg en drift på innsiden av deg. Lagra replay og greier Ca. 1:48 i videon drifter jeg insiden av sparks igjen så han kræsjer i veggen Følte meg temmelig slem der. Endret 1. desember 2008 av Reavenas Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg bumper litt denne tråden ved å si mitt brukernavn. Det er Ty4ons og jeg er level 9. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Faen så slem du er Reav :!: Adder deg Ty4on Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Faen så slem du er Reav :!: Adder deg Ty4on *slem* Hvordan adder jeg og accepter folk til venner In-game? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 I main menu på den store chatten(som du kan få opp med y tasten) kan du helt til høyre i chatvinduet skifte mellom system og friends. Friends er friendslista og du kan godta eller ¨nekte vennestatus med pluss/minus nederst i vinduet Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg har skikkelig lyst til å unlocke Thunder Alley Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg har skikkelig lyst til å unlocke Thunder Alley Gled deg! Løpene inneholder god action og er veldig morsomme. Ikke så mange som bare crasher eller sånt, enkelte gjør det dog. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Folk som krasjer er grunnen til at jeg sluttet å spille Thunder Alley. Men det er morsomt, spesielt hvis du finner noen du kan drafte med så du får mer fart og sparer bensin Endret 2. desember 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Folk som krasjer er grunnen til at jeg sluttet å spille Thunder Alley. Men det er morsomt, spesielt hvis du finner noen du kan drafte med så du får mer fart og sparer bensin Jeg har kun spillet det to ganger, men den første var mot en som var hjelpsom og stanset hvis jeg fikk problemer, jeg gjorde det også CTF ble litt vanskelig med en sedan. Har du noen tips til en som er level 9? Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Har spilt litt TA, fy det er morro Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Siden TA er genialt når ingen krasjer, hva med et løp i dag? RP/XP skader da heller ikke Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Denne må dessverre bumpes. Er det noen andre som har Project Torque? Det er gratis! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Heter mammakamel ingame, lvl 10:) Legg meg til hvis du vil ha litt seriøs motstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå