LucarioX Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Må nesten ønske meg noen Ghibli filmer til jul. Har nesten blitt en tradisjon for meg å se på anime i julen, og ingenting slår jo Ghibli! Har foreløpig skrevet opp følgende filmer på ønskelisten min: - Nausicaa Of The Valley Of The Wind - Nadia: The Secret of Blue Water - Laputa - Castle In The Sky - Porco Rosso - Whisper Of The Heart - Pom Poko - The Cat Returns - Grave Of The Fireflies - Castle of Cagliostro Noen med peiling på dette som vet om noen av dem er å få tak i på Outland i Oslo? Om de har engelsk eller norsk undertekst er meg revnende likegyldig så lenge stemmene er på japansk. Må være sone-1 eller sone-2. Og når jeg først er i gang, er det noen av filmene jeg burde stryke fra listen? Eller kanskje noen jeg burde legge til? Har sett Spirited Away, Howl`s Moving Castle, Princess Monoke, Kikis Delivery Service og My Neighbor Totoro. Takker for alle (hjelpsomme) svar! Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 De Ghibli filmene jeg har er fra Outland(Princess Mononoke, Howls Moving Castle, Grave of The Fireflies, Nausicaa, Spirited Away). Kjøpte de i Oslo/Trondheim, regner med at de har Ghibli filmer fortsatt. Men skulle alt hell være borte så er det jo NeoTokyo i Oslo også. http://www.neo-tokyo.no/ Håper det hjalp. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Noe sent svar, menmen. Hvis du trenger de asap, ville jeg nok kjøpt fra Outland, men forrige gang jeg var der kostet DVD-filmer noe helt sykelig. Vi snakker 200,- + pr tittel for GitS serien blant annet, så Ghibli koster vel ikke noe under 200,- om jeg ikke tar feil? Platekompaniet har en del (faktisk), noe importert, altså japansk tale/engelsk subs (Ghibli PK) og noe med japansk tale/norsk subs. Disse er en del billigere, så du får velge hva du selv vil. Om du planlegger å kjøpe, ville jeg kjøpt utelukkende kun den ene eller andre. Da ser nemlig ryggen på coverne best ut. Jeg tror de aller fleste importerte har en sølvrygg Ghibli Play. Disse er mye billigere, og i tillegg har de gratis frakt og sender hver for seg. Desverre er en del av titlene out of stock, men du trenger ikke kjøpe alle samtidig. amazon.co.uk har også en del titler. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg har kjøpt en del av mine animefilmer på platekompaniet med japansk tale, og engelsk subb. Tror norsk er der og, men har ikke brukt den så vidt jeg kan huske. Så vidt meg bekjent hadde de en ganske ok pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå