Genuine Genes Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har nettop tatt et innføringskurs i Bergenshallen, fått meg brattkort. Synes klatring er gøy og har tenkt å fortsette med dettte. Hvor kjøper jeg klatreutstyr? Vet de selger på Platou, men noen andre steder? Er så dyrt.. Noen som har, som vil selge meg? Kjøper gjerne brukt. _ _ _ Forresten, om noen ville vært interessert i en å klatre sammen med kan de sende pm Er gutt, 16 år, går 1. vgs i Bergen og er veldig lett å snakke med! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) UTE.no, på Korskirkeallmenningen, har iallfall klatreutstyr. Korleis prisane er i høve til Platou veit eg ikkje. Endret 30. november 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Som nevnt Platou sport, MX Sport (Ved Bystasjonen) og XXL er de jeg vet om som fører klatreutstyr. Platou har jo en fin-fin pakkepris på sele, taubrems, belayer screwgate karabin, kalkpose til kr 1000, eller med sko til 1500 kroner. (Skoene du kunne velge mellom kostet vel 8-900 kroner), så her er det penger å spare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå