Damp Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det stod tidligere mellom iPhone og iPod Touch men fant ut at iPhone har mange fler nyttige funskjoner og det at jeg trengte ny mobil. Hvilket tilbud er best fra Netcom? Jeg lurer også på om iPhone har radio? Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 nei, iPhone har ikke radio. men anbefaler deg absolutt og kjøpe den. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvilke funksjoner er det som gjør den avgjørende forskjellen for deg? Utenom å kunne ringe,sende SMS og bruke 3G nett er det ingen forskjell på iPhone og Touch. På Netcom.no ser du de forskjellige abonnementene,prisene og hva som følger med. Lenke til kommentar
Damp Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Jeg regner jo med å kunne surfe på nettet gjennom 3g nettet, samtidig som den har gps og kan fungere på akkurat samme måte som en iPod Touch(?). Jeg vet ikke hvordan det er med applikasjoner på den, er jo kjekt å kunne ha ruteopplysning o.l. på den. Som sagt så trenger jeg ny mobiltelefon. Edit: Hvordan fungerer kartfunsjonen på iPod Touch forresten? Endret 30. november 2008 av Boom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå