Sultana007 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Hei Lurte på om det finnes cd-spiller med mulighet for å koble til trådløs internett.. ? og kansje mulighet til å se ting å tang på youtube ?? finnes noe slikt idag ? Endret 30. november 2008 av Sultana007 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg tviler på at det finnes noen ferdige løsninger for akkurat dette. Den eneste løsningen jeg kan komme på er å bygge en bil-PC eller å kjøpe en GPS med nettbrowser. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Carputer med trådløst nett er nok veien å gå her ja, eventuelt bare ta med deg en bærbar pc i bilen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Jeg har troen på at en nett-PC med Carputer vil åpne mange dører. Edit: spesielt nå som nett-PC-er begynner å komme med touch-screen. Endret 1. desember 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
epifant Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Totalpris: 7 900,- +frakt og moms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå